Salkkareiden 20v. juhlajakso

Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Vastaa Viestiin
Avatar
CutCognac
Kanta-asiakas
Viestit: 927
Liittynyt: 9.1.2010 10:26

Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja CutCognac »

Ajattelin luoda tammikuussa(?) ulos tulevalle Salkkareiden 20. vuotisjuhlajaksolle oman topicin, etenkin kun on käynyt ilmi että yksi jakson juonista koskee Tyyne Puustisen murhaajaa, joka ei sitten olekaan ilmeisesti Aki niin kuin 20 vuotta on luultu.

Eli, tähän topiciin spekulaatiot ja arvailut kyseisestä jaksosta. Itse voisin näin lonkalta sanoa että juhlajakso tulee olemaan pidempi kuin normaalijakso, kenties jopa tunnin mittainen.
Minulla ei ole jaksoja.
Hemulitäti
Kanta-asiakas
Viestit: 108
Liittynyt: 5.6.2018 16:24

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja Hemulitäti »

Odotan innolla mitä jakso tuo tullessaan, toivottavasti paljon vanhoja hahmoja (Lauraa, Elinaa ja Siljaa olisi mukava taas nähdä) tai sitten mahdollisesti jotain julkaisematonta sisältöä vuosien takaa.
"ja mä oon niin onnellinen et sä oot niin helvetin onnellinen et oksettaa siitä et mä oon onnellinen" -Jenni Vainio, 2000
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Onko murhaaja sitten joku toinen alkuperäishahmo, jolla on ollut jokin erityinen motiivi päästä eroon Tyynestä?
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
Siperiantiikeri
Kanta-asiakas
Viestit: 1254
Liittynyt: 10.10.2013 17:34

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja Siperiantiikeri »

Enigma kirjoitti:Onko murhaaja sitten joku toinen alkuperäishahmo, jolla on ollut jokin erityinen motiivi päästä eroon Tyynestä?
Ja tässäkin lista jäisi melko lyhyeksi, koska luontevaa olisi että tämä hahmo olisi yhä mukana sarjassa. En näe järkeä siinä että murhaajaksi todettaisiin joku poissaoleva hahmo.

Ellei nyt joku sitten tee yllätyspaluuta niin tarjolla olisi vain Ismo, Kalle ja Ulla. Aki se nyt sitten ei ilmeisesti ole ja Karikin oli tuolloin vielä lusimassa.

Toki murhaaja voi myös olla täysin uusi hahmo, josta kukaan ei ole vielä kuullut.
SalsutFIN
Viestit: 34
Liittynyt: 16.10.2016 22:27

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja SalsutFIN »

Haistatan tuotannolle pitkät jos alkuperäistä juonta on muutettu lähes 20 vuoden jälkeen. Menee mielenkiinto jo vanhojenkin jaksojen katsomiseen kun tietää että eihän tämä näin sitten menekään lopulta.
Keskittyisivät nyt vain tulevaisuuteen kun vanhoja käänteitä pitää olla muokkaamassa.
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Olis huippua jos Aki päättäis nostaa Barbaarin raunioistaan:D
Siru84
Kanta-asiakas
Viestit: 168
Liittynyt: 15.5.2010 19:18

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja Siru84 »

skebujebu kirjoitti:Olis huippua jos Aki päättäis nostaa Barbaarin raunioistaan:D
Kannatan! Mulla ei ole toiveet korkealla kun on saanut nykyään pettyä niin pahasti :/
Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Viestit: 606
Liittynyt: 17.6.2016 08:15

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Jaksonimenä toimii "Alussa oli murha" ja tätä edeltävänä jaksonimenä "Kuoleman oma".

Yllättävän kiehtovia ja pysäyttäviä jaksonimiä. Mainitsemisen arvoista myös, että mielenkiintoisesti saatu 20v ja 3500. jakso yhteen. :ylos:
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
skebujebu
Kanta-asiakas
Viestit: 366
Liittynyt: 14.7.2018 20:59

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja skebujebu »

Hmm... no ei ihan yhteen mutta melkein. 25.01. (20v) jakso on 3496.
Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Viestit: 606
Liittynyt: 17.6.2016 08:15

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

^ Juhlajakso esitetään ilmeisesti 31.1.
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Taalasnaa
Kanta-asiakas
Viestit: 355
Liittynyt: 27.6.2016 02:10

Re: Salkkareiden 20v. juhlajakso

Viesti Kirjoittaja Taalasnaa »

Risteilyllä olevat näkevät kyseisen jakson ennakkoon Salkkareiden synttäripäivänä 25.1.
Vastaa Viestiin