Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Listataan topicciin rennosti ja suht vapaasti asioita joita ei muuten vaan ymmärrä. Esimerkkejä vastauksesta voi olla vaikkapa "rap-musiikki" ja "Big Brother -tv-ohjelma". Olisi suotavaa lisätä asiasta myös joku oivaltava hassunhauska kommentti.

Muiden viestejä saa ja pitää kommentoida. :ylos: Listaillaan ihan vapaasti näitä, eli jos joskus tulee jotain vastaan, niin viestiä vaan peliin. Kunhan ei mene viestin keräämiseksi.

Asiat joita en itse ymmärrä:

Goottialakulttuuri
  • "Mitä helvettiä?" Onhan se varmaan kiva maalata naama valkoiseksi ja pukeutua kaapuihin, mutta en vaan ymmärrä. Vähän ehkä vuotta 2006.
Pakkoruotsi
  • Fakta: lähes kaikki opiskelevat tätä, koska on pakko. Tosielämässä pärjätään vaikka englannilla myös ruotsalaisten kanssa.
Kiroileva siili
  • Näkyi työpaikalla taas tämä sarjakuva. Juuri näin. Hölmösti piirretty karvapallero sanoo äksyvästi: "SIIS MITÄ V*TTUA!". Hehheh, hauskaa. Ei jatkoon.
Naisten logiikka
  • Lievää yleistystä. Ei tietenkään kaikilla naisilla ole huono logiikka, joten älkää ottako itseenne. Kuitenkin esimerkiksi, jos naishenkilö keksii alkaa viimeistelemään remontin siivousta, vaikka remontti on paraikaa kesken, niin eihän siinä ole mitään järkeä. Enpä taas osannut mahdollista tilannetta kirjoittaa tekstiksi, mutta eiköhän kaikilla ole jotain kokemuksia tästä.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Osteri-Ossi kirjoitti:
Goottialakulttuuri
  • "Mitä helvettiä?" Onhan se varmaan kiva maalata naama valkoiseksi ja pukeutua kaapuihin, mutta en vaan ymmärrä. Vähän ehkä vuotta 2006.
Ah, gootit.. Vaikka itse aikoinaan pukeuduin mustaan jne, VIHASIN gootteja. Oikeastaan inhoan tätä runokansaa edelleen. En ymmärrä myöskään tätä miksi ne vaatteet pitää hankkia suoraan Motriciasta, Backstreetiltä, Cubershopista jne. Voi niitä vaatteita oikeesti ostaa muualtakin! Ja sitten nämä ihanat 12 - 14- vuotiaat jotka eräänä synkkänä yönä päättävät "HEI MUSTAHAN TULEE NYT JÖÖTTI, mutta mamma ei anna värjätä hiuksia mustaksi yhyy! Laitan kajalia huuliin ja vetelen ristejä pitkin naamaa" You know what i'm saying? Okei mulle tää on oikeesti niin kamala ärsytys, että kun siitä puhunkin tekee mieli työntää naama ompelukoneeseen.

Minun listani.

Skinheadit
  • Ei oo totta mitä pelleilyä oikeesti. Joo, oli Hitler kiva setä ja Himmler oli kulmien kovin kolli, mutta joku raja nyt tähänkin. Mitä tyydytystä siitä saa jos huutelee neekerilapselle "Mee takas bambumajaa soittaa tota neekerimusaa" Kaikilla saa olla mielipiteensä ja periaatteensa, mutta onko pakko nolata puolet Suomea tolla käyttäytymisellä? Voi olla ylpeä suomalainen, mutta toi on jo noloa.
Sieni/homoteinit
  • Pikkuiset peikkotytöt ( ja "pojat"), hengaavat Kompassilla tai istuvat kauppakeskusten lattialla huudellen "Jee mennään mettään syömään kärpässieniä" "Oon ihan sienissä!!1" "Mitä sieniä sä oot vetäny??111?+++2" "Oon homo!" EIIIIIIIIIIIIII, mulla halkee pää näihin. Ei olla koskaan edes kärpässientä nähty ja nyt niitä ollaan jo syömässä. Ja homo on niin must? Eii... :pesis: :pesis:
Ei kehdata ostaa kondomeja kaupasta.
  • Ei oo niin vaikeeta!
Näitähän olisi vaikka kuinka, mutta mua rupes nyt suututtaa niin perskeleesti. :D Jatkuu joskus. :pesis:
Avatar
Mallioppilas
Viestit: 20
Liittynyt: 25.9.2009 09:22

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Mallioppilas »

^ Sieniteinit? Ok... Uskoisin kuitenkin että ihan alkoholin kanssa he pelaavat.

Asia joka menee yli hilseen on Youtuben sensurointi muutamissa maissa. Ja sitten tämä joskus ollut ylirahastettu veteraani heijastin.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #24
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Mallioppilas kirjoitti:^ Sieniteinit? Ok... Uskoisin kuitenkin että ihan alkoholin kanssa he pelaavat.
Tietenkin, mutta se sienien hehkuttaminen.
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Kiroileva siili
  • Näkyi työpaikalla taas tämä sarjakuva. Juuri näin. Hölmösti piirretty karvapallero sanoo äksyvästi: "SIIS MITÄ V*TTUA!". Hehheh, hauskaa. Ei jatkoon.
Samaistun. Vihaan kiroilevaa siiliä. En tajua tosiaan mitä hauskaa siinä on, kun karvapallo, jolla on nenä ja silmät kiroilee ja huutaa.
Skinheadit

Ei oo totta mitä pelleilyä oikeesti. Joo, oli Hitler kiva setä ja Himmler oli kulmien kovin kolli, mutta joku raja nyt tähänkin. Mitä tyydytystä siitä saa jos huutelee neekerilapselle "Mee takas bambumajaa soittaa tota neekerimusaa" Kaikilla saa olla mielipiteensä ja periaatteensa, mutta onko pakko nolata puolet Suomea tolla käyttäytymisellä? Voi olla ylpeä suomalainen, mutta toi on jo noloa.
Tämä mua pännii erittäin paljon. Kehtaavatkin kutsua itseänsä skinheadiksi, vaikka heillä ei ole mitään tietoa sen alakulttuurin syvemmistä merkityksistä ja mitä skinheadit oikeasti olivat. >.<
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
Joonis
Kanta-asiakas
Viestit: 318
Liittynyt: 3.6.2009 23:45
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Joonis »

Osteri-Ossi kirjoitti: Pakkoruotsi
  • Fakta: lähes kaikki opiskelevat tätä, koska on pakko. Tosielämässä pärjätään vaikka englannilla myös ruotsalaisten kanssa.
Samaa mieltä. En itse jaksa ruotsia tosissaan opiskella koska se on niin vammaisen kuulosta eikä siitä ole mitään hyötyä :alas:
Rambo-Ossi Faniklubin jäsen #14 & Madin Fanclubin (#37) jäsen
http://www.youtube.com/user/joonis93
http://www.youtube.com/user/JonKiviDi
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Osteri-Ossi kirjoitti:
Naisten logiikka
  • Lievää yleistystä. Ei tietenkään kaikilla naisilla ole huono logiikka, joten älkää ottako itseenne. Kuitenkin esimerkiksi, jos naishenkilö keksii alkaa viimeistelemään remontin siivousta, vaikka remontti on paraikaa kesken, niin eihän siinä ole mitään järkeä. Enpä taas osannut mahdollista tilannetta kirjoittaa tekstiksi, mutta eiköhän kaikilla ole jotain kokemuksia tästä.
Komppaan tätä. Mä en varmaan koskaan opi ymmärtämään naisia.
Laatikko kirjoitti:
Ei kehdata ostaa kondomeja kaupasta.


Ei oo niin vaikeeta!
Onpas! :D


Itse en ymmärrä tätä jokavuotista jouluhössötystä. Pitääko oikeasti jo marraskuun alussa ryhtyä puhumaan joulusta? Kauppiaat mainostavat joulua jo nyt, pystyttävät isoja mainoskylttejä jotka toivottavat "Rauhallista joulua" vaikka oikeasti heillä on mielessä vain raha. Itse hommaan joululahjat noin viikkoa ennen jouluaattoa, en näe mitään syytä lähteä jouluostoksille jo nyt.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Johnny kirjoitti: Itse en ymmärrä tätä jokavuotista jouluhössötystä. Pitääko oikeasti jo marraskuun alussa ryhtyä puhumaan joulusta? Kauppiaat mainostavat joulua jo nyt, pystyttävät isoja mainoskylttejä jotka toivottavat "Rauhallista joulua" vaikka oikeasti heillä on mielessä vain raha. Itse hommaan joululahjat noin viikkoa ennen jouluaattoa, en näe mitään syytä lähteä jouluostoksille jo nyt.
Minä puolestaan komppaan tätä. Olikohan jo jopa syyskuussa kun lähi-Prismassa oli jo kokonainen osasto varattu joulukoristeille ja muille härpäkkeille. Olihan se ihan kiva sovittaa joululakkeja syksyllä. Lokakuun alusta asti sitten yleensä on jo melkein kaikissa kaupoissa joulukoristeet myynnissä. . :)

Toinen vähän vastaava on se, että koulunalkua aletaan mainostamaan melkeimpä heti kesäkuussa kun lapsukaiset lomille pääsee. Se on mielestäni aika hassua, ja minulta ainakin vei nuorempana tunnelmaa lukea "takaisin kouluun" -mainoslehtisiä keskellä heinäkuun helteitä. :| Mutta rahahan niitä kauppoja pyörittää. :)
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

Pakkoruotsi
  • Fakta: lähes kaikki opiskelevat tätä, koska on pakko. Tosielämässä pärjätään vaikka englannilla myös ruotsalaisten kanssa.
Kouhottaminen
  • Tätä en ole eläessäni ymmärtänyt, tai siis tavallaan, mutta ohi menee. Varsinkin "näkyvä" kouhottaminen. Tähän samaan voisin laskea kaksinaamaisuuden.
Mad Fanclubin jäsen #117
Avatar
Huumeita
Kanta-asiakas
Viestit: 794
Liittynyt: 24.8.2009 10:16

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Huumeita »

Mikä siinä on, kun miehet eivät kondomeja uskalla ostaa? :D
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
Avatar
Laitela
VIP
VIP
Viestit: 1194
Liittynyt: 27.5.2009 17:38

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Laitela »

Joonis kirjoitti:
Osteri-Ossi kirjoitti: Pakkoruotsi
  • Fakta: lähes kaikki opiskelevat tätä, koska on pakko. Tosielämässä pärjätään vaikka englannilla myös ruotsalaisten kanssa.
Samaa mieltä. En itse jaksa ruotsia tosissaan opiskella koska se on niin vammaisen kuulosta eikä siitä ole mitään hyötyä :alas:
Pakkoruotsi on kyllä niin ihmeellistä. Kyllä ihan englannilla pärjää ruotsis.

Kiroileva siili menee kans yli ymmärryksen mitä hauskaa on jos huonosti piirretty siili kiroilee jonku sanan ei voi käsittää..
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25

'
Avatar
StileTTI
VIP
VIP
Viestit: 587
Liittynyt: 9.8.2009 09:33
Paikkakunta: It's a secret

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja StileTTI »

Aina kun tulee mainoskatko Subilla, niin tulee nuo M&M:s jutut :pesis: :|
En ole koskaan nauranut niille.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16

Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Se menee ihan yli ymmärryksen, että miksi suomesta on tulossa poliisivaltio ja rajoituksien maa. Hyvänä esimerkkinä ilotulitteet jota tykätään rajoittaa kokoajan. Se päivä on kerran vuodessa!? Voiko olla niin vaikeeta se elämä ettei muutaman hassun tunnin ajan voida nauttia hienoista tulitteista. Kukkahattutädit ja päättäjät roskikseen ja ipin käsittelyyn. :pesis:
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Kalervo
VIP
VIP
Viestit: 622
Liittynyt: 2.8.2009 13:19

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Kalervo »

Tinoski kirjoitti:Voiko olla niin vaikeeta se elämä ettei muutaman hassun tunnin ajan voida nauttia hienoista tulitteista. Kukkahattutädit ja päättäjät roskikseen ja ipin käsittelyyn. :pesis:
Tähän täysin sama. Ei luulisi yhtenä iltana tulevan niin paljon saasteita/muuta paskaa, että ne pitäisi kieltää.
Mad Fanclubin jäsen #117
Lihapullamies
VIP
VIP
Viestit: 576
Liittynyt: 9.8.2009 12:15

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Lihapullamies »

YLE-vero. Voi vittu mitä paskaa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Huumeita kirjoitti:Mikä siinä on, kun miehet eivät kondomeja uskalla ostaa? :D
En osaa sanoa. Kai siitä jäi traumat, kun ostin kondomeja ensimmäistä kertaa elämässäni, 14-vuotiaana. Menin nolona tiskille, pyysin kondomipaketta, jonka jälkeen myyjä repesi nauruun. :D Sen jälkeen se on jotenkin aina jännittänyt.

Bnobzzor kirjoitti:
Tinoski kirjoitti:Voiko olla niin vaikeeta se elämä ettei muutaman hassun tunnin ajan voida nauttia hienoista tulitteista. Kukkahattutädit ja päättäjät roskikseen ja ipin käsittelyyn. :pesis:
Tähän täysin sama. Ei luulisi yhtenä iltana tulevan niin paljon saasteita/muuta paskaa, että ne pitäisi kieltää.
Ei ne saasteet ole syynä siihen miksi ilotulitteiden myyntiä halutaan rajoittaa. Useita ihmisiä (usein myös viattomia ohikulkijoita) loukkaantuu vuosittain ilotulitteiden väärinkäytön takia.

Itse en tuohon juurikaan ota kantaa. En ole ostanut ilotulitteita varmaan viiteen vuoteen, ei voisi vähempää kiinnostaa sytytellä jotain paukkuja koko illan, kylmässä säässä. Ei minua silti haittaa jos joku muu niitä haluaa ampua, kunhan niitä osattaisiin käyttää ilman että sivulliset joutuisivat vaaraan.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja PSakari »

En ole ymmärtänyt, mikä pitkässä matikassa on niin tärkeää. Silti siitäkin on saatu useita 10:ä.
Tumppi
Kanta-asiakas
Viestit: 112
Liittynyt: 21.4.2009 15:18

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt:

Peruskoulussa purkan / karkin syöminen tunnilla. Siis mitä vittua? ketähän asia mahtoi haitata kun purkkaa / karkkia tuli syötyä... :alas:
Avatar
PSakari
VIP
VIP
Viestit: 438
Liittynyt: 26.5.2009 18:13

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja PSakari »

Tumppi kirjoitti:Tätä en ole koskaan ymmärtänyt:

Peruskoulussa purkan / karkin syöminen tunnilla. Siis mitä vittua? ketähän asia mahtoi haitata kun purkkaa / karkkia tuli syötyä... :alas:
Meillähän yläasteella oli ihan normi limukoiden ja karkkien/leivonnaisten syöminen tunnilla.(teoriassa kiellettyä) Tosin riippui opettajasta. Lukiossa taas kun oli "sallittua", niin kukaan ei ikinä syönyt mitään. Mistäköhän johtuu?
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Asiat, jotka menevät ohi ymmärryksen

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Verotus, varsinkin autoissa ja polttoaineissa menee yli ymmärryksen.

Lisäksi liiallinen kiroilu, jota kuulee joka päivä. :/
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Vastaa Viestiin