The Sims -pelisarja

Keskustelua peleihin liittyen. Pelikonsolit yms.
nonnu11
Kanta-asiakas
Viestit: 255
Liittynyt: 21.8.2009 22:10

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Ens maanantaina (16.11) julkaistaan ENSIMMÄINEN lisäosa The Sims 3:lle (Amerikassa). Ja siis Euroopassa kyseinen peli julkaistaan vasta 20.11 eli ens viikon perjantaina.

: OOO Enkun wikipediassa luki nyt että se julkaistaankin Amerikassa vasta 17.11, eli ens viikon tiistaina. Ja siis Euroopan julkaisemispäivämäärä pysyy samana (emt onko totta vai kirjotusvirhe vai mikä). Viimeks ku tsekkasin se Amerikan julkaisupäivämäärä oli 16.11., eli kai se sitten vaan myöhästyy Amerikassa päivällä.
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Jee, en malta odottaa. Toivottavasti olis hyvä lisäri. =)
Avatar
Laatikko
VIP
VIP
Viestit: 1130
Liittynyt: 25.8.2009 21:59

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Nonin, ostin uuden lisärin. Onhan tää ihan kiva, mutta odotin paljon enemmän. ;<
Avatar
Sonni
Kanta-asiakas
Viestit: 168
Liittynyt: 27.9.2009 19:10
Paikkakunta: Koti

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja Sonni »

kyllästyin päiväs :)))
Hating Leona Lewis since 2013. Thank you guys.
Avatar
pinse.
Kanta-asiakas
Viestit: 414
Liittynyt: 23.8.2009 16:02

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja pinse. »

Eka kokemus The Simsistä oli muistaakseni -02 kun serkkujen isä oli ostanut Latviasta Sims ykkösen. Pitihän sitten tietenkin meidänkin se saada, maksettiin siitä 50 euroa. Se sitten hajosi siinä parin vuoden päästä ja ostin kolmellakympillä uudelleen. Sekin sitten hajosi ja sain -06 jouluna keräilykokoelman, jossa oli siis ykkönen ja kaikki lisäosat, seuraava ja viimeinen simsini oli Sims 2, jonka ostin -07. Toimii edelleen moitteettomasti enkä aio kyllä enää uusia ostaa - mennyt vähän maku koko pelistä, melkoisen tylsää. Tällä hetkellä ei taida olla edes millään koneella asennettuna, mutta kaikki ladatut tavarat ja tallennetut naapurustot on tallessa ulkoisella kiintolevyllä - sen verran veisi #turhaa# tilaa koneella että siellä on ihan hyvässä tallessa jos joskus vaikka innostuu pelaamaan. Viimeksi olen tainnut puoli vuotta sitten kokeilla ja silloin poistin myös asennukset.
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Olen joskus kokeillut ja olihan tuo alkuun ihan kivaa näperrystä, mutta koska en pelissä "edennyt" juuri mihinkään niin ei kauaa jaksanut kiinnostaa.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Omistan nyt sims 2 kaikki lisärit ja sims 3. Sims kolmosta pelasin vain kolme kertaa, kunnes tylsistyin, koska koko peli oli huono, vaikka koneeni sitä nopeasti pyörittikin. Poistin lopulta asennukset ja nyt tuo peli on ollut jo kaapissani kuukausia. Sims kakkosta olen pelannut silloin tällöin. Mielestäni se peli on edelleen kiva, mutta eihän sitä jaksa muulloin kuin on tylsää tai nettiyhteys vitkuttelee.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Matilda
Kanta-asiakas
Viestit: 517
Liittynyt: 8.1.2011 23:40

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Sims 1 oli ihan superhauska, pelasin tosi pitkään. Sitten tuli Sims 2, oi sitä loistoa. Mahtava parannus ykköseen verrattuna. Ja nyt vielä Sims 3, joka on mielestäni myös todella hyvä. Ei tule kyllä mitään noista enää kauheasti pelattua...
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Mulla taitaapi olla vaan Sims2 ja sitten Sim3:n se iltahuvit-lisäosa. Tota peliä kun aloittaa pelaamaan, niin siihen vierähtääkin sitten enemmän aikaa, mutta ei sitä kyllä pitkään jaksa. Ihan tylsää ilman niitä huijauskoodeja, en todellakaan jaksa pelata sen takia, että ne simsit ravaa vessassa->syömässä->vessassa->suihkussa. Kivointa oli niiden sukupuiden tekeminen. Nyt ei ole tosin tullu pelattua, kun ei ole tuota Sims3 tietokoneelle asennettuna.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

Sims 2:lla ja sen lisäosilla oli kiva tehdä vuosia sitten erillaisia tarinoita ja laittaa ne kuvineen nettiin muiden luettevaksi.
Itse koko peliä en ole pelannut kuukausiin, ellen vuoteen. Mitään mielenkiintoa ei tällähetkellä ole sen suhteen, ja onhan sitä nykyään hieman jotenkin masentavaa pelata, mutta hienosti toteuttu pelisarja kuitenkin.
Sims 3 en ole koskaan pitänyt. Ykkönen taas oli ihan siedettävä, muttei se missään tapauksessa kakkosta voita.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Viestit: 606
Liittynyt: 17.6.2016 08:15

Re: The Sims -pelisarja

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

Todella hyvä pelisarja mielestäni :ylos:
Mun suosikki Sims on tottakai Sims 2 :) Legendaarisin ja nostalgisin, ensimmäisiä pelejä joita koskaan pelasin/omistin :) Sims 1 en koskaan edes ole pelannut. Sims 3 tykkään myös paljon, pelaan sitä edelleen. Sims 4 ostoa olen harkinnut mutta en ole vielä päätynyt ostamaan. Olen sitä sims 4 siminluonti demoa kokeillut ja tykkään siinä simienluonnista kyllä :ylos:
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Vastaa Viestiin