Mukava päivä tänään; Notkuttu Chätissä koko päivä viihdyttävien ihmisten kanssa (:D)
Nyt on saunottu ja huomaan että kelloki on vasta kaheksan! Jee pääsee tänään aikasemmin nukkumaan.
Huomenna koulu >.<
Edit: Jess
ennätykset bejeweled blitzissä, facebookkilaiset kyllä tietää mikä se on ;)
Oli reilulla päällä ja antoi paketin mennä maksuitta, vaikka tullin kurssien mukaan siitä olisi pitänyt maksaa 10,02 euroa (alle 10 euroa ei peritä).
Hieman samanlainen tapaus piristi tänään minun päivääni. Kaupassa mukava kassaneiti antoi muovikassin ilmaiseksi.
Melkein kaikki antaa ainakin tuolla supermarketissa ja salessa, jos muka itsekseen sanoo tyyliin: "Ois pitäny ottaa pussi!"
On kiva kun on jakson loppuvaihe, muttei tarvi huolehtia hirveänä koulusta, muuta ku sitten yhteiskuntaopin kokeesta parin viikon päästä.. Täs on nyt äikkää ja enkkua tulossa, mut ei niihin tarvi lukea, huonompikin numero riittää!
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Tänään meni hyvin koulussa. Englannin preliminäärikoe meni hyvin ja matikan pari vuotta vanhan yo-kokeen laskut onnistuivat myös yllättävän hyvin. Vähän sain lisää itseluottamusta kirjoituksiin.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Ovelle tuli joku nuori ulkomaalainen pyytämään rahaa, ei osannut puhua juuri sanaakaan mitään ja mukana oli Tervetuloa-ovikylttejä sekä lappu, johon oli kirjoitettu hänen nimensä ja tapahtuneita. Pyysin sisälle ja annoin sitten pari kymppiä lompakosta ja hän kiitti kovin, antoi ovikyltin ja lähti jatkamaan matkaansa. Hyvät teot parantavat päivää
tää poika pessöö hampaat nykyään 3 kertaa päivässä! kauankohan tää päätös pitää?
just äsken psin, ihanan raikas olo
joskus pesen vaan kerran päivässä, on muka niin kiire aamulla! PAH
OON KYLLÄSTYNY MUN TEKOSYIHIN, jos ei mee perille et aamullakin pestään, niin sitten herätään aikasemmin!!!!!
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis