Kuinka löysit sivuston?

Risuja ja ruusuja ylläpidolle ja sivustolle
Vastaa Viestiin

Kuinka päädyit Ismolaitela.comiin?

Googlen kautta
75
24%
Youtuben kautta
31
10%
Linkki muulta sivustolta
58
19%
IRC, Messenger, Gtalk
15
5%
Kaveri kertoi
116
37%
Pakollinen hassutteluvaihtoehto
13
4%
Klikkasin mainosta, missä?
4
1%
 
Ääniä yhteensä: 312

Avatar
exa69
Viestit: 29
Liittynyt: 15.2.2010 15:45

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja exa69 »

itse löysin joskus ja sitten kadotin tämän sivuston :D mutta nyt tammikuussa kaveri kerto tästä ja nyt selailen lähes joka päivä :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #34 ;)
Dale12
Kanta-asiakas
Viestit: 115
Liittynyt: 21.5.2011 16:26

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Dale12 »

youtubesta jonku videon kautta löysin mut oon ollu täälä jonku aikaa sillainki että en oo tehny tunnusta ko vaa katoin tätä sivuu ilma rekkaamista eka ja sitte eräänä päivänä menin rekkaamaan tänne :P
jumalauta!
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Silloinhan vuonden 2009 päätösjakso tuli maanantaina ja oli perjantai. Jossain mainostettiin tätä sivua että sen jakson näkisi täältä ja tänne silloin rekisteröin, mutten löytänyt jaksoa , viikon päästä olin unohtanut jo nickini. Elokuussa kun alkoi lähestymään syksyn 1 jakso, muistin sivuston ja tein tämän käyttäjän.
Aluksi olin vain jaksojen perään ja kirjoitin siksi tänne näitä viestejä elokuussa. Lopulta tykästyin sivustoon ja tulin aktiiviseksi. On mulla toki ollut monen kuukauden taukoja täältä ja taas sellaisia aikoja jolloin olen todella aktiivinen. No 2 vuotta jo täällä oltu ;D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Warod
Viestit: 5
Liittynyt: 26.5.2011 21:42

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Warod »

Tätä on tullut anonyyminä kateltua aina välillä. Itse en salkkareita katso, mutta kiva seurata foorumin kehittymistä ja kasvua. Löysin tämän, kun rupesin ihmettelemään isohkoa piikkiä sivulatauksia tilastoivassa kuvaajassa. Tuo kyseinen piikki sijoittui aina arkisin tarkasti klo kahdeksaan illalla.

Ei muutako kasvua, onnea ja menestystä foorumille! Hienoa nähdä mitä kaikkea yhdistysresursseilla saadaan aikaiseksi! :)
Avatar
Yarmo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 3049
Liittynyt: 9.5.2009 21:41

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Yarmo »

Warod kirjoitti:Tätä on tullut anonyyminä kateltua aina välillä. Itse en salkkareita katso, mutta kiva seurata foorumin kehittymistä ja kasvua. Löysin tämän, kun rupesin ihmettelemään isohkoa piikkiä sivulatauksia tilastoivassa kuvaajassa. Tuo kyseinen piikki sijoittui aina arkisin tarkasti klo kahdeksaan illalla.

Ei muutako kasvua, onnea ja menestystä foorumille! Hienoa nähdä mitä kaikkea yhdistysresursseilla saadaan aikaiseksi! :)
Tervetuloaa foorumille!

Suhteellisen laajaksi tämä on levinnyt, mutta selvästi huomaa että täällä on oikeastaan yksi ydinporukka johon törmää sitten chätin puolella. On toki muutamia poikkeuksia joiden posteja saa lukea
vain foorumilla. Henkilökohtaisesti toivoisin vähän laajempaa reserviä, mutta ehkäpä matalan keski-iän takia tämä meidän viestittelijä Kalervo Kummola on aika vaatimaton. Jokatapauksessa ilahduttavaa tässä on ollut
että on löydetty foorumille oma linja. Alussa oli melkoista säätämistä, mutta huimaa kehitystä on näkyny jokaisella osa-alueella!

Moon ylpee teistä poijjaat ja tytön-tylleröt! :ylos:
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Avatar
Lapponia
Viestit: 6
Liittynyt: 4.8.2011 19:54

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Lapponia »

Kaveri kertoi sivustosta ja päätin tulla kurkkimaan :)
Matilda
Kanta-asiakas
Viestit: 517
Liittynyt: 8.1.2011 23:40

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Täytyy myöntää, että löysin tänne vain sen takia, koska etsin Googlesta sivustoja, mistä sai ladattua jaksoja ennakkoon.. Aluksi kävin täällä vain lataamassa jaksoja, mutta sitten heräsi kiinnostus osallistua keskusteluihin :) Huippu sivusto! :ylos:
MiniHamsu
Viestit: 36
Liittynyt: 25.8.2011 14:55

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja MiniHamsu »

Salkkari foorumia etsin googlesta.. Olin kyllä tästä joskus aikaisemminkin kuullut, mutta en silloin jaksanut katsoa sivuja tarkemmin.
"Iskelmä viihdyttää, turruttaa,antaa ajattelemisen aihetta, tuo lohtua yksinäisiin hetkiin,kertoo maailmasta, ja joku voi jopa pitää iskelmiä elämänohjeina."
- Juice Leskinen
Pasi Kuikka
Viestit: 39
Liittynyt: 12.3.2013 19:08

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Pasi Kuikka »

Youtubesta selailin vanhoja salkkariclippejä, ja katsoin jotain Esko Koveron (Ismo Laitela) haastatteluja, ja siellä mainittiinkinkin ismolaitela.comista. Sitten googletin sivuston, ja täällähän sitä nyt ollaankin.
Kuollut lintu ei viserrä.
Veeti14
Viestit: 47
Liittynyt: 1.5.2013 21:03
Paikkakunta: Hevonperse

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Veeti14 »

pyydettiin tänne.
Tyyne P
Viestit: 13
Liittynyt: 11.11.2011 12:56

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Tyyne P »

Googletin jotain salkkarijuttuja ja tämmöinen foorumi pompsahti hakutuloksiin.
Pipsu
Viestit: 3
Liittynyt: 7.5.2013 20:58

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Pipsu »

tuolt
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Larry »

Kkiva nipa
Veeti14
Viestit: 47
Liittynyt: 1.5.2013 21:03
Paikkakunta: Hevonperse

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Veeti14 »

Pipa. PEACE! Jos et pysty rauhottumaan, purkaa energiasi muualle kun tänne!
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Kuinka löysit sivuston?

Viesti Kirjoittaja Larry »

Sama sulle :)
Vastaa Viestiin