Cooperin testi

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Avatar
Joonas
VIP
VIP
Viestit: 1612
Liittynyt: 5.8.2009 19:29
Paikkakunta: Kuusamo

Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Onko foorumilaisilla kokemusta Cooperin testistä? Cooperin testi on testi, jossa juostaan mahdollisimman pitkä matka 12 minuutin aikana.

Oma ennätykseni on 3005 metriä urheilukentällä, sateisessa ja tuulisessa säässä keväällä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
Avatar
tsirppa
Kanta-asiakas
Viestit: 116
Liittynyt: 29.5.2009 13:29

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja tsirppa »

Kokemusta on valitettavasti. Kyllä mää aina sen 2500 aina juoksin, mutta jotenkin ei vaan osaa jakaa voimiaan. Oon aina joko lopussa ihan virkee tai sitten puolivälissä jo ihan kuollut. Pitäis varmaan juosta useemmin kun kerran vuodesta. Mutta joo, en tykkää.
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Johnny »

En oo koskaan juossut Coopperia, mutta kohtahan sekin tulee tehtyä, astun armeijan harmaisiin tammikuussa. Veikkaanpa että tulos voisi olla noin ~2600m. Salilla käyn noin 3-4 kertaa viikossa, mutta en varsinaisesti harrasta mitään aerobista liikuntaa tällä hetkellä.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Avatar
pinse.
Kanta-asiakas
Viestit: 414
Liittynyt: 23.8.2009 16:02

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja pinse. »

Koulussa on tullu juostua, en kyllä muista tulosta. Jotain 2300:n ja 2600 välissä se oli, en muista tarkemmin.
Avatar
Tinoski
Kanta-asiakas
Viestit: 189
Liittynyt: 22.5.2009 14:07

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Tinoski »

Ei oo mikään kiva testi, mut oon mä sen joku ehkä 2900 juossu. Kaameeta rääkkiä..
Otas tosta

Osteri-ossin fanclubin ei oo tietoo kuinka mones jäsen
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Intissä 08 tuli juostua 2770m. Ei ole Osmoosi ihan Usain Bolt. :alas:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Vuosi sitten juoksin cooperin ja tulos oli 2900. Cooper on aika rasittava ,mutta tuloksen kuuleminen on niin ihanaa :D Meillä on maanantaina sitten uudestaan tämä cooper. Tarvitsen siihen voimia :D
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Abonce

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Abonce »

Viimeisin tulos vuosien takaa intistä 2700. Hyvin mahdollista että nykyään ei menis enää lähellekään tota lukemaa!
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Mun veljellä on ollut Cooperin testi. Se sanoi ettei tytöillä oo, kun vain pojilla on pakollisesti. Eli mäpäs en oo ollu Cooperin testissä koskaan! c(:
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Jenskuu
Viestit: 16
Liittynyt: 21.8.2009 20:19

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Jenskuu »

Underground kirjoitti:Mun veljellä on ollut Cooperin testi. Se sanoi ettei tytöillä oo, kun vain pojilla on pakollisesti. Eli mäpäs en oo ollu Cooperin testissä koskaan! c(:
Jos sä yläasteella oot niin kyllä sullakin pitäis cooperi olla. Jos oot ala-asteella niin kyl sä kohta pääset juoksee. Lukiossa sitten riippuu vähä opettajasta miten juostaan.

Itellä nyt kolme cooperia takana koulun kanssa ja neljäs tulossa piakkoin. Siihen yritän nyt treenata et tulis se 2400, keväälle sitten asetetaan tavotteet paljon ylemmäs. :D
Avatar
Johnny
VIP
VIP
Viestit: 586
Liittynyt: 26.5.2009 14:44
Paikkakunta: Stellansin takahuone

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Suoneiti kirjoitti:Mä oon ollu aina aika semi kova juoksija, oon harrastanu yleisurheiluakin jne. Mutta siis 3240 m on mennyt tarkalleen Cooper. :)
Toihan on jo kova tulos :D Ja sä taidat vielä olla aika nuorikin? Mä en 19 vuotiaana ikinä juoksis noin paljoa :D Lihaskunto on kyllä ihan kohdillaan mutta pitäis tosiaan juoksukuntoa parantaa ennen inttiä.
Jenskuu kirjoitti:
Jos sä yläasteella oot niin kyllä sullakin pitäis cooperi olla. Jos oot ala-asteella niin kyl sä kohta pääset juoksee. Lukiossa sitten riippuu vähä opettajasta miten juostaan.

Itellä nyt kolme cooperia takana koulun kanssa ja neljäs tulossa piakkoin. Siihen yritän nyt treenata et tulis se 2400, keväälle sitten asetetaan tavotteet paljon ylemmäs. :D
Me ei ainakaan juostu ylä-asteella eikä lukiossa Coopperia.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"


Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Underground on ysillä. Joten itsekkin ihmettelen ,ettei hänellä ole ollut. Meillä pojilla sekä tytöillä on cooper.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Suoneiti kirjoitti:Eikös se yksi etiopialainen juoksija juossut joskus jopa 4700 m Cooperin?
Viittaat varmaan maailmanennätykseen suhteutettuna Cooperiksi (alla lähde). Ei tuo Virenin tuloskaan huono ole, en tosin tiedä onko tornaria. Viren ilmeisesti juoksi 15 minuuttia, joten suhteutettu tuloshan tuokin olisi siinä tapauksessa.
http://www.vantaansanomat.fi kirjoitti:Etiopialaisen Kenenisa Bekelen ME 5000 metrillä on 12.37,35. Se vastaa Cooper-testissä 12 minuutissa noin 4 700 metriä.
Varusmiesaikanaan Lasse Viren juoksi Cooperin testissä Santahaminassa 4500m.
http://www.vantaansanomat.fi/Tapahtumat ... lukentalla

Suoneiti on kyllä kova juoksemaan :ylos:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
PottuTheGod
VIP
VIP
Viestit: 92
Liittynyt: 20.4.2009 18:28

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja PottuTheGod »

Suoneiti kirjoitti: No kiitos! :D Ei oma tulosikaan huono ole. ;) Ajattelin mennä ensi viikon maanantaina nyt juoksemaan hyvän ystävän kanssa Cooper-testin, kun harjoittelen nyt täysillä viikonlopun. :) Tavoite olisi se 3300, mutta en lupaa mitään.

Silloin täytyy jo juosta kovaa, mutta rennohkosti, jotta sitten jaksaa vetää spurtin lopussa. Nimittäin se viimeinen sata metriä on jo todella paha.
3300 ??? Huhhuh. Mulla voi tuosta vähentää kevyesti semmoset tuhat metriä. Vois joskus koittaa muttakun en tykkää hengästymisestä. :(
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #27

KRIKIN KAJA PÖHÖ
suppo
Viestit: 19
Liittynyt: 19.5.2009 19:02

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja suppo »

ihmeenkovia tuloksia porukalla täällä kun asepalvelukseen astuvien varusmiehien keskiarvo on 2200m, itse juoksin keväällä 2550m
Käsikirjoittajien käsistä karannut mopo katosi horisonttiviivan tuolle puolen...
Avatar
Torsti
Valvoja
Valvoja
Viestit: 931
Liittynyt: 23.8.2009 17:02

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Torsti »

2400 meni viimeksi, mutta lopetin joskus 10. minsan kohdalla kesken, että ehkä olisin saanut jonkun 2700 kun olisin mennyt loppuun. Keskytys johtui varpaiden kivuista, kun juoksin paljain jaloin. Kirjoitin edesottamuksesta luonnollisesti myös blogiini!
Kasipalloturnausten 2011 ja 2012 voittaja

Jaettu 1. sija asiallisuudessa talvigaalassa 2010
3. sija aktiivisuudessa talvigaalassa 2010
1. sija kekseliäisyydessä talvigaalassa 2010
juuso941
Viestit: 25
Liittynyt: 24.8.2009 18:09

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja juuso941 »

Ite en oo parhaimmillaan saannut kun 1850, ei oikein ole hyvä kunto :)
Geitsi
Viestit: 34
Liittynyt: 5.9.2009 17:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja Geitsi »

2kk sitten intissä 2110.
O`boy
Kanta-asiakas
Viestit: 363
Liittynyt: 21.8.2009 15:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Juoksin nyt tänään sen cooperin. Jalat on iha paskana ja kurkku sattuu ihan hirveästi. Tulos oli 2950. Kasiluokkien paras :ylos:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Avatar
teijo
Kanta-asiakas
Viestit: 174
Liittynyt: 26.5.2009 20:37
Paikkakunta: Forssa

Re: Cooperin testi

Viesti Kirjoittaja teijo »

Jaaaa. Alle 2000m ysillä varmaankin =DD
Vastaa Viestiin