Kehitysehdotuksia

Risuja ja ruusuja ylläpidolle ja sivustolle
Vastaa Viestiin
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Larry »

Olis kauheen kiva jos nuo yksityisviestit sais toimimaan =)
Viimeksi muokannut Larry, 2.4.2012 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Larry
VIP
VIP
Viestit: 2700
Liittynyt: 29.10.2009 17:23

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Larry »

Soini kirjoitti:Olis kauheen kiva jos nuo yksityisviestit sais toimimaan =)
Viimeksi muokannut Larry, 2.4.2012 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Soini kirjoitti:
Soini kirjoitti:Olis jauheen kiva jos nuo yksityisviestit sais toimimaan =)
Kuva

Jauheen kiva?
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Kaakkao
Kanta-asiakas
Viestit: 1512
Liittynyt: 25.8.2011 19:08

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Kaakkao »

1) Kun lukee omiaan viestejä/tai muiden käyttäjien viestejä, niin olisi kiva hypätä siihen viestiin, eikä ketjun 1.sivuun. Esimerkiksi jos ketjussa on satoja sivuja, on lähes mahdotonta löytää se viesti.

2) Etusivulla lukee vaikka Viihde - käyttäjä ja kellonaika.
Mielestäni tuohon samaan palkkiin voitaisiin myös laittaa se viestiketju johon on viimeksi kommentoitu :)
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Japp »

Niinpä, ärsyttävää ku lukee muiden vanhojaviestejä ja haluu nähä sen kokonaan ni pitää ite ettiä se :pokeri:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
FUU
Kanta-asiakas
Viestit: 207
Liittynyt: 5.4.2010 19:29

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja FUU »

Jep. Samaa mieltä. Korjatkaa tuo viestihomma. Se on aivan perseellee.
Avatar
Aaro/Eero
Kanta-asiakas
Viestit: 401
Liittynyt: 30.4.2012 19:38

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Aaro/Eero »

Tänne voisi lisätä sellaisen ominaisuuden että voisi antaa plussia hyville kirjoituksille. Toisi pientä piristystä tännekin foorumille. Olisi hyödyllinen varsinkin sitten kun täällä joskus on enemmän porukkaa.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Aaro/Eero kirjoitti:Tänne voisi lisätä sellaisen ominaisuuden että voisi antaa plussia hyville kirjoituksille. Toisi pientä piristystä tännekin foorumille. Olisi hyödyllinen varsinkin sitten kun täällä joskus on enemmän porukkaa.
Aiheesta on puhuttu joskus foorumilla, ja sitä ei ainakaan silloin suoralta kädeltä tyrmätty. Laitetaan tämä ehdottomasti harkintaan.

Noihin edellisiin vanhoihin kommentteihin: Kaikki linkitykset on nyt korjattu.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Japp »

Rambo sinä kannatit sillo privamahollisuutta chättiin :pesis: vai oliko se dottis

Mutta kans burre ja ekku :japp:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Rambo »

JAPP kirjoitti:Rambo sinä kannatit sillo privamahollisuutta chättiin :pesis: vai oliko se dottis

Mutta kans burre ja ekku :japp:
En kannattanut. Kannatin ainoastaan sitä, että chatissä viestin voisi osoittaa jollekin, jolloin muut eivät sitä näkisi. :)
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
pelkkä Ministeri
VIP
VIP
Viestit: 1557
Liittynyt: 21.8.2009 19:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Rambo kirjoitti:
JAPP kirjoitti:Rambo sinä kannatit sillo privamahollisuutta chättiin :pesis: vai oliko se dottis

Mutta kans burre ja ekku :japp:
En kannattanut. Kannatin ainoastaan sitä, että chatissä viestin voisi osoittaa jollekin, jolloin muut eivät sitä näkisi. :)
No eikö se sillon ole privamahdollisuus?
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Nibsministeri kirjoitti:
Rambo kirjoitti:
JAPP kirjoitti:Rambo sinä kannatit sillo privamahollisuutta chättiin :pesis: vai oliko se dottis

Mutta kans burre ja ekku :japp:
En kannattanut. Kannatin ainoastaan sitä, että chatissä viestin voisi osoittaa jollekin, jolloin muut eivät sitä näkisi. :)
No eikö se sillon ole privamahdollisuus?
Mahdollisesti, mutta tänään aiemmin chatissa puhui porukka taas erillisistä privaattichateista.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

jos tänne tulis semmonen annetaan/ostetaan/myydään-kategoria tai niinku ipiläisten tori tai tjs.?
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja fakki »

Wunderbaum kirjoitti:jos tänne tulis semmonen annetaan/ostetaan/myydään-kategoria tai niinku ipiläisten tori tai tjs.?
Tämä.
Rambo kirjoitti:
Aaro/Eero kirjoitti:Tänne voisi lisätä sellaisen ominaisuuden että voisi antaa plussia hyville kirjoituksille. Toisi pientä piristystä tännekin foorumille. Olisi hyödyllinen varsinkin sitten kun täällä joskus on enemmän porukkaa.
Aiheesta on puhuttu joskus foorumilla, ja sitä ei ainakaan silloin suoralta kädeltä tyrmätty. Laitetaan tämä ehdottomasti harkintaan.
Noh mikäs näin vuoden jälkeen oli lopputulos? ilmeisesti tyrmätty.

Sitten omat ehdotukseni:

Koirateema nyt vittuun oletuksesta, kokeilin äsken, kun pistät googleen hakusanan, esim. "Salkkarit foorumi" sieltä tulee ismolaitela.com noin 5. hakusanana ja kun avaat sen, niin siihen pärähtää foorumi med koirateema. Ei kauheen houkuttelevaa liittyjien kannalta, itse en ainakaan liittyisi, jos tollainen olisi ollut oletuksena.

Toinen ehdotukseni koskee käyttäjiä: 35398 käyttäjää foorumilla, joista varmaan yli 50% on 0-viestiä omaavia ja ei ole käyty ties milloin niillä viimeksi, eli joko olisi aika poistella noita 0-viestin käyttäjiä?

Jos ei nykyinen ylläpito ole tarpeeksi aktiivinen, niin olisikohan aika hankkia uusi jäsen ylläpitoon nykyisistä aktiivikäyttäjistä?
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Aaro/Eero kirjoitti:Tänne voisi lisätä sellaisen ominaisuuden että voisi antaa plussia hyville kirjoituksille. Toisi pientä piristystä tännekin foorumille. Olisi hyödyllinen varsinkin sitten kun täällä joskus on enemmän porukkaa.
Tämäpä hassu sattuma. Kun huomasin, että tämä topic on nostettu, olin tulossa juuri tällaista uudistusta ehdottamaan :ylos: Esim. Pakkotoisto-foorumilla on tuollainen toiminto.
fakki kirjoitti: Koirateema nyt vittuun oletuksesta, kokeilin äsken, kun pistät googleen hakusanan, esim. "Salkkarit foorumi" sieltä tulee ismolaitela.com noin 5. hakusanana ja kun avaat sen, niin siihen pärähtää foorumi med koirateema. Ei kauheen houkuttelevaa liittyjien kannalta, itse en ainakaan liittyisi, jos tollainen olisi ollut oletuksena.
Tähänkin vahva sama.
Avatar
Turska
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3468
Liittynyt: 21.8.2009 19:05

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Turska »

Aaro/Eero kirjoitti:Tänne voisi lisätä sellaisen ominaisuuden että voisi antaa plussia hyville kirjoituksille. Toisi pientä piristystä tännekin foorumille. Olisi hyödyllinen varsinkin sitten kun täällä joskus on enemmän porukkaa.
Mä en kyllä näe tässä mitään järkeä. Jos joku haluaa perustella tätä niin ole hyvä, pelkkä "pieni piristys" ei riitä.
R1ku kirjoitti:
fakki kirjoitti: Koirateema nyt vittuun oletuksesta, kokeilin äsken, kun pistät googleen hakusanan, esim. "Salkkarit foorumi" sieltä tulee ismolaitela.com noin 5. hakusanana ja kun avaat sen, niin siihen pärähtää foorumi med koirateema. Ei kauheen houkuttelevaa liittyjien kannalta, itse en ainakaan liittyisi, jos tollainen olisi ollut oletuksena.
Tähänkin vahva sama.
Rekisteröityneet käyttäjät voivat vaihtaa teemaa asetuksista, mutta on totta ettei koira houkuta ainakaan Salkkareista kiinnostuneita rekisteröitymään. Tälle Rambo saa kyllä tehdä jotain. Jääköön koirateema mahdolliseksi, esim. Ropsulle :nick:
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis

Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Avatar
Ropin Huud
VIP
VIP
Viestit: 694
Liittynyt: 29.3.2011 15:05

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Ropin Huud »

Turska kirjoitti: Tälle Rambo saa kyllä tehdä jotain. Jääköön koirateema mahdolliseksi, esim. Ropsulle :nick:
Lol, eipä korista koira mun ipilää :O

Mun mielestä kehitettävän paikkaa olisi uuden valvojan ominaisuudessa, siis joku sellainen pärsuuna, joka viettää täällä aikaakin, esimerkiksi vaikka :turksa: joka olisi mun mielestä erittäin pätevä tähän tehtävään.
Nykyiset kun tuntuu vaan lorvivan ja hiiret hyppii pöydillä :|
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.

Sisters♥
Avatar
Enigma
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3656
Liittynyt: 22.8.2009 17:51

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Ropin Huud kirjoitti:Mun mielestä kehitettävän paikkaa olisi uuden valvojan ominaisuudessa, siis joku sellainen pärsuuna, joka viettää täällä aikaakin, esimerkiksi vaikka :turksa: joka olisi mun mielestä erittäin pätevä tähän tehtävään.
Itse ainakin kannatan Ropsun ehdotusta.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
ellu
Kanta-asiakas
Viestit: 429
Liittynyt: 26.11.2013 22:01

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja ellu »

Samaa mieltä ja :turksa: olisi tietysti paras valinta. Olen itse ollut parisen vuotta (kai?? katon sitten kun lähetän viestin) jäsen, eikä koko tuona aikana aktiivisista ylläpitäjistä ole ollut hajuakaan. Varsinkin viime aikoina foorumi on ollut melko aktiivinen, eli kyllä tänne joku tarvittaisiin kuria pitämään.

E: ok eli kolme wuotta.
    • x x x x
Avatar
Strawr
Kanta-asiakas
Viestit: 216
Liittynyt: 23.7.2014 18:18

Re: Kehitysehdotuksia

Viesti Kirjoittaja Strawr »

Aktiivisia ylläpitäjiä tarvitaan juu, Ei täällä mitään kärhämää ole toisin kuin muualla.
Live. Laugh. Love.
Vastaa Viestiin