Koulu

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja fakki »

Wunderbaum kirjoitti:
JAPP kirjoitti:Kaksi kuukautta ruotsin kirjalliseen, reilu kaksi kuukautta uskontoon, vajaa kaksi kuukautta ruotsin kuunteluun.
En oo ruotsia lukenu yhtään, kohta oon kaikki uskonnon kurssit kerran kahlannu läpi.
APUA KERTOKAA MITEN/MITÄ LUEN RUOTSIIN :/
tässä mun vihje: älä lue vaan yritä. mä en oo ikinä elämäni aikana lukenu (ainakaa himassa) kokeisiin ja pääsin niistä läpi. viimekskin ruotsinkokeesta sain H2 arvosanaks vaik mä suttasin sen äkkii vaan 15-20minuutis koska oli kiire sillon ja yläasteel saanu jotai 7 ja 8 arvosanaks ruotsis=) omast mielestänihän en siis osaa ruotsia mutt kokeissa vaan jotenki pärjänny pelkillä arvauksilla
Japp on lukiossa ei yläasteella :P Ei taida lukiossa enään arvailemalla rasti ruutuun tyylillä läpästä noita kokeita.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

fakki kirjoitti:
Wunderbaum kirjoitti:
JAPP kirjoitti:Kaksi kuukautta ruotsin kirjalliseen, reilu kaksi kuukautta uskontoon, vajaa kaksi kuukautta ruotsin kuunteluun.
En oo ruotsia lukenu yhtään, kohta oon kaikki uskonnon kurssit kerran kahlannu läpi.
APUA KERTOKAA MITEN/MITÄ LUEN RUOTSIIN :/
tässä mun vihje: älä lue vaan yritä. mä en oo ikinä elämäni aikana lukenu (ainakaa himassa) kokeisiin ja pääsin niistä läpi. viimekskin ruotsinkokeesta sain H2 arvosanaks vaik mä suttasin sen äkkii vaan 15-20minuutis koska oli kiire sillon ja yläasteel saanu jotai 7 ja 8 arvosanaks ruotsis=) omast mielestänihän en siis osaa ruotsia mutt kokeissa vaan jotenki pärjänny pelkillä arvauksilla
Japp on lukiossa ei yläasteella :P Ei taida lukiossa enään arvailemalla rasti ruutuun tyylillä läpästä noita kokeita.
no mä meinasinki ett amiksessakin sain tuurilla kakkosen mutt ilmeisesti lukiossa vaaditaan sit enemmän
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

YO-viikko alkanut englannin kuuntelukokeella, joka olisi voinut mennä paremminikin. Maanantaina on luvassa lempparini ja vahvuuteni historia, johon olen panostanut kovasti vaikka enemmän tietysti siihenkin olisi voinut panostaa. Sitten on vielä keskiviikkona enkun kirjallinen osio ja viikon päästä siitä keskiviikkona syksyn YO päättyy 25.9. matematiikan kirjoituksiin. Matikka kans voi olla semmonen, mistä noukin hyvän arvosanan kunhan viitsin panostaa siihen. :)
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

JAPP kirjoitti:Kaksi kuukautta ruotsin kirjalliseen, reilu kaksi kuukautta uskontoon, vajaa kaksi kuukautta ruotsin kuunteluun.
En oo ruotsia lukenu yhtään, kohta oon kaikki uskonnon kurssit kerran kahlannu läpi.
APUA KERTOKAA MITEN/MITÄ LUEN RUOTSIIN :/
Viikko aikaa ruotsin kirjalliseen (kuuntelu 78/90), kaksi viikkoa aikaa uskontoon.
En oo lukenu ruotsia yhtään, oon lukenu kaikki uskonnon kurssit kahdesti läpi.
En aio lukea ruotsiin sen kummemin, kuin että pari päivää ennen koetta illat selailen abikirjan kieliopit läpi, ja kaikkia vinkkejä luen kirjoitelmiin :/

Uskonnosta oon nyt kerrannu ykköskurssin ja kohta kakkosen, kertaan nopsasti viel kaikki ja pari viimestä päivää ennen kirjotuksia kertaan supernopsasti viel kaikki läpi..
Uskonnossa tavoitteena E ja ruotsissakin E koska en jaksa uskoa ällään kummassakaan :japp:
Toki oikea tavoite on aina L mut toi noi on sellaset realistiset. :ylos:
Uskonnon YO:n jälkeen on kaks koetta vielä alkuviikosta ja sitten alkaa toinen jakso, jossa on ai9 ja ena8, eli melko rennoissa tunnelmissa :/ perjantana vapaapäivä ens jaksossa ;(
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja fakki »

Tässä koeviikko menossa. Aika löysä viikko, kun en ajatellut pahemmin lukea. Neljä koetta vaan ruotsi, enkku, maantiede ja matikka. Maantieteeseen ja matikkaan aattelin hiukan lukee, mut tosi jees tää viikon lukujärjestys:

Keskiviikko 25.9
12:30 - 13:15

Torstai 26.9
9:15 - 12, 12:30 - 13:15

Perjantai 27.9
9:15 - 12

Maanantai 30.9
9:15 - 12, 12:30 - 13:15

Tiistai 1.10
9:15 - 12

Keskiviikko 2.10
12:50 - 13:30

Ens jaksossa sitten matikkaa, enkkua, espanjaa, fysiikkaa, historiaa ja musiikkia. Vähän rankempi ja muutenkin pidempi jakso kun tää.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

JAPP kirjoitti:
JAPP kirjoitti:Kaksi kuukautta ruotsin kirjalliseen, reilu kaksi kuukautta uskontoon, vajaa kaksi kuukautta ruotsin kuunteluun.
En oo ruotsia lukenu yhtään, kohta oon kaikki uskonnon kurssit kerran kahlannu läpi.
APUA KERTOKAA MITEN/MITÄ LUEN RUOTSIIN :/
Viikko aikaa ruotsin kirjalliseen (kuuntelu 78/90), kaksi viikkoa aikaa uskontoon.
En oo lukenu ruotsia yhtään, oon lukenu kaikki uskonnon kurssit kahdesti läpi.
En aio lukea ruotsiin sen kummemin, kuin että pari päivää ennen koetta illat selailen abikirjan kieliopit läpi, ja kaikkia vinkkejä luen kirjoitelmiin :/

Uskonnosta oon nyt kerrannu ykköskurssin ja kohta kakkosen, kertaan nopsasti viel kaikki ja pari viimestä päivää ennen kirjotuksia kertaan supernopsasti viel kaikki läpi..
Uskonnossa tavoitteena E ja ruotsissakin E koska en jaksa uskoa ällään kummassakaan :japp:
Toki oikea tavoite on aina L mut toi noi on sellaset realistiset. :ylos:
Uskonnon YO:n jälkeen on kaks koetta vielä alkuviikosta ja sitten alkaa toinen jakso, jossa on ai9 ja ena8, eli melko rennoissa tunnelmissa :/ perjantana vapaapäivä ens jaksossa ;(
Alustavat tulokset on saatu, ja sanokaa muut mitä sanotte mutta pettynyt oon uskonnon E:stä, joka siis ihan siinä rajoilla. Jos pisteet (34) laskee rajusti lautakunnassa, sitten en oo niin pettynyt :japp: Ruotisista alustavasti 237p, pitäisi E:hen riittää. Siihen tulokseen en ole pettynyt ollenkaan :ylos:
Koeviikko oli ja meni, eipä sekään kovin hyvin mutta en nyt siitä jaksa marmattaa, marmatan mieluummin noista yo-kokeista :/

Mutta jos nyt kerrataan tämänhetkinen yo-rivi, niin se on:
EEE keväällä edessä vielä kolme koetta, ja miten musta tuntuu että mun lopullinen rivi tulee olemaan
EEEEEE :pokeri:

noh, katellaan, enkusta en tiiä voinko saaha eetä. :) Äikässä ja hissassa mulla on varmaan tsäänssit
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
fakki
Kanta-asiakas
Viestit: 1561
Liittynyt: 3.6.2012 21:46
Paikkakunta: Kehä III ulkopuolella

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja fakki »

eka koeviikko takana ja kaikista pääsin läpi :ylos:

liikka 9
äidinkieli 8
ruotsi 7
enkku 6
maantiede 6
pitkä matikka 5
Viimeksi muokannut fakki, 17.11.2013 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viestit: 861
Liittynyt: 23.8.2009 20:07
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Nukuin pommiin tänään! kerkesin ysiks kouluun ja päästää muutenki klo12 - kannattaa silti yrittää olla koulus :)
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Avatar
R1ku
VIP
VIP
Viestit: 888
Liittynyt: 12.5.2009 18:11

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja R1ku »

Peruskoulu 1995-2004
Lukio 2004-07
Sitten HAMK:ssa yhden lukuvuoden mittainen visiitti 2009-10 ja koulun lopetus koska jäin pahasti jälkeen ja reilusti yli puolet kursseista hylättyjä :pesis:

Tällä hetkellä olen työelämässä, nykyisessä työpaikassani olen ollut vuodesta 2011 lähtien. Muutaman kerran on viime aikoina käynyt mielessä että jos alkaisikin opiskelemaan, koska esim. mihinkään ammattiin en ole valmistunut. Sittemmin olen kuitenkin katkaissut opiskeluhaaveet koska opintotuki on todella surkea, en muista tarkkaa määrää mutta ei houkuta vaihtaa 1400 euron kuukausipalkkaa muutaman sadan euron opintotukeen. Voi tulla vuokranmaksun kanssa ongelmia :D
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Markkinoinnin perusteista 4/5 ja ekat opintopisteet plakkariin. Jea! :ylos:
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Saatiin syksyn yo-tulokset :(
Uskonto E, pisteen päässä ällästä ja ruotsi E, pisteitä en tiiä :/ eikä kiinnostakkaa >:/
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

<00:28> <JAPP> 9,05882353
Laskin tämänhetkisen KA, olen tyytyväinen :japp:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

JAPP kirjoitti:<00:28> <JAPP> 9,05882353
Laskin tämänhetkisen KA, olen tyytyväinen :japp:
Hyvä Japp! Olen ylpeä. :)

Itsellänihän on nyt toinen vuosi yliopistossa menossa ja kasassa tällä hetkellä 85 opintopistettä. Ihan hyvin siis menee. Tämän vuoden puolella on enää yksi luento ja yksi tentti, mutta kirjallisia töitä on niin paljon, että aikataulun kanssa saattaa tehdä tiukkaa. Vielä viimeinen loppurutistus ja sitten on tämä vuosi paketissa.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Kaikkien janoisten sankari
Viestit: 2238
Liittynyt: 19.3.2009 17:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Rambo »

JAPP kirjoitti:<00:28> <JAPP> 9,05882353
Laskin tämänhetkisen KA, olen tyytyväinen :japp:
Ikävä kertoa, mutta viimeistään kun olet ensimmäisessä työpaikassasi, niin voit heittää niillä papereilla vesilintua. :carl:
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Rambo kirjoitti:
JAPP kirjoitti:<00:28> <JAPP> 9,05882353
Laskin tämänhetkisen KA, olen tyytyväinen :japp:
Ikävä kertoa, mutta viimeistään kun olet ensimmäisessä työpaikassasi, niin voit heittää niillä papereilla vesilintua. :carl:

Eiku heitän niillä ipilässä ihmisiä joilla on alempi :japp:
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Nipsu
VIP
VIP
Viestit: 992
Liittynyt: 15.8.2012 08:54

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Enkun etätehtäviä tässä teen ja palauttelen nettiin opettajalle. :) muun muassa puhetehtävä ja uutistehtöviä pitää tehdä, kurssi on aika työntäyteinen ;(
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu

And we gonna let it burn ♥ ♥

☃☃☃
Avatar
Ekku
VIP
VIP
Viestit: 999
Liittynyt: 24.7.2009 19:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Ekku »

Kuva
Jee ihan kivasti alkanut :ylos: :cheers:
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Koulupäiviä taitaa olla jäljellä enää 12 :S
Sitten alkaa koeviikko, ja siellä on ohjelmassa äikän ja enkun prelit sekä mantsan nettikoe <3
Sitten alkaa lukuloma, ja kyllähän se ainakin äikän TT-koe lähestyy uhkaavasti ja myöskin enkun kuuntelu :/
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Japp
VIP
VIP
Viestit: 3229
Liittynyt: 24.1.2010 14:36

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Japp »

Siihen loppu koulu :/
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Avatar
Luumukiisseli
VIP
VIP
Viestit: 3444
Liittynyt: 1.6.2009 20:11

Re: Koulu

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Itselläni on nyt 100 opintopistettä kasassa. Syksy meni arvosanojen suhteen hyvin, sillä arvosanasaldoksi tuli kolme nelosta ja yksi viitonen. Töitä sai kyllä tehdä arvosanojen eteen. Yritetäänpä vetää kevät yhtä hyvin.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
Vastaa Viestiin