Tuli mieleen noista "arvostele edellisen käyttäjän avatar/nimimerkki"-ketjuista että mehän voitais pistää pystyyn levyraati samalla periaatteella. Homma siis toimii näin: postaan tähän ketjuun kappaleen, ja seuraava käyttäjä arvostelee sen asteikolla 1-10, ja perustelee valintaansa muutamin sanoin. Sen jälkeen sinun on myös itse lisättävä uusi kappale. Biisi saa todellakin olla ihan mikä vaan, ei mitään väliä mitä tyylilajia se edustaa. Aloitan todellisella klassikolla, voi olla ettei uppoa teihin mutta itse pidän tästä kappaleesta ja paljon
Annan tälle 8 sen takia, että tää piisi on aikas ihana, mutta ei aina jaksa Billy muuten uppoo. Vaatii tietyn mielialan, että jaksaa kuunnella. En nyt osaa paremmin perustella.
Covenant (The Kovenant) - Visions Of The Lost Kingdom.
No arvostellaan sitten biisi itse kun muita ei tunnu kiinnostavan
Eli joo, ton tyylinen musa ei koskaan oikein oo uponnut meikäläiseen, liian synkkää jotenkin. En myöskään saanut sanoista juurikaan selvää. Kyllä ton nyt loppuun asti kuunteli kuitenkin.
5/10
Nyt hypätäänkin sitten ihan toiseen tyylilajiin, nimittäin konemusaan. Tätä biisiä olen kuunnellut paljon viimeaikoina, Ferry Corsten osaa hommansa.
Olisit nyt henggaaaa lukenut säännöt kunnolla, sä et antanu mitään arvosanaa Joonaspan postaamalle biisille. Jatketaan tosta CMX:stä, en tiedä mitä toi toinen video tekee tässä topicissa.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"