Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Eli ketkä ovat teidän mielestänne Salkkujen hupaisimmat hahmot kautta aikain? Mukana olevat ja poistuneet hahmothan löytyvät Salattujen Elämien nettisivuilta, eli sitä kautta voi virkistää muistia.
Itse olen pitänyt aika paljon Karin ja tietysti Ismon läpistä. Karilla on tosi hyviä kommentteja välillä ja Ismo ei perusteluja kaipaa. Sepoltakin tulee välillä ihan leppoista juttua, jota mielellään kuuntelee. Uusimmaksi koomikoksi on paljastunut mielestäni Joonatan, joka on välillä ehkä hieman tietämättäänkin hauska. Ennen oli myös Ulla, joka tosin silloin tällöin oli enemmänkin ärsyttävä.
Käsikirjoittajille täytyy kyllä antaa kunnioitusta hauskoista reploista, toivottavasti niitä nähdään jatkossakin ja mieluiten vielä enemmän kuin ennen!
Oon ihan samaa mieltä Osteri-Ossin kanssa. Repesin eilen kunnolla kun näin youtubesta ton samaisen videon ja sitte vielä pahemmin repesin kun näin tän ketjun avaajan avatarin. : DD
edit. ainiin, tuo lissu saa multa kans ainaiset naurut, se on niin hauska.
Viimeksi muokannut nonnu11, 24.8.2009 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ulla ilman muuta. Ullan repliikit, puhetapa ja ilmeet olivat salkkareiden parasta antia aina hänen sarjasta poistumiseensa asti. Jenni on ollut myös hauska, koska hän on välillä niin stereotyyppisen tyhmä blondi. Ismo on myös tottakai hauskimpien joukossa ilmeidensä ja eleidensä ansiosta.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Jarmo kirjoitti:Nyky-hetken hauskimmat ovat ehdottomasti Lasse, Sebastian ja Kari.
Totally agree. Näiden hahmojen näyttelijät kuuluvat myös parhaimpien näyttelijöiden kaartiin tällä hetkellä Ismon ja Sepon kanssa. Todella luontevaa näyttelemistä!
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Mun mielestä Sebastiania ei kovin hupaisaksi heppuliksi voi kuvailla, eikä näyttelijänäkään ole kummoinen. Lasse on OK. Ihme kyllä, ettei kukaan muu ole maininnut Joonatania! Todella sympaattinen hahmo ja jopa hauskakin.