Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Laatikko kirjoitti:Salkkareihin hankitaan kauniita naisnäyttelijöitä, mutta oi niin ällöjä miehiä. ((
En nyt noihin miehiin mitään kommentoi, mutta samaa mieltä olen, että Salkkareissa on aina ollut todella kauniita naisnäyttelijöitä. Varmaankin yrittävät kasvattaa Salkkareiden katsojamääriä tällä keinolla.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Niinpä näyttääkin!! Luulin sitä itse asiassa samaksi tyypiksi, kun en tuon biisikärpäsen juontajan nimeä edes tiennyt hauska yhdennäköisyys,tullaankohan jatkossa sitten Sannallekin sanomaan kadulla "Moi Katariina"
Huom Taruhan oli se Helin tyttöystävä. Teresa on ex ,joka jätti Helin toisen naisen takia. Tosta alotuksesta puuttuu myös se uus Tanssin opetaja Cindy.
pazi kirjoitti:Jotenkin mulla on sellainen kutina että taru ja heli ovat eronneet, ja heli aikoo jäädä pihlajakadulle.
Minullakin on samanlainen kutina. Näinhän kävi myös Karin poistuessa sarjasta. Kun Kari ja Katja lähtivät sarjasta he olivat yhdessä, mutta vain Kari palasi takaisin sarjaan, ja palatessaan hän oli eronnut Katjan kanssa. Eroaminen on ratkaisu käsikirjoitustiimillä pulmaan kuin pulmaan.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen