en tiiä, jotenki vaan hauskaa oli kiva kuunnella valituksia koulussa "hyi v**** en lähe kyl nuokarille kävelen palloiluun!!!"
joo oon outo mut hauskaa silti
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Japp kirjoitti:en tiiä, jotenki vaan hauskaa oli kiva kuunnella valituksia koulussa "hyi v**** en lähe kyl nuokarille kävelen palloiluun!!!"
joo oon outo mut hauskaa silti
Joo ei se kovin hauskaa oo polkea 3km tuossa säässä kouluun..
Yarmo kirjoitti:Hopoti hoi, mittari lähtenelee -35 aika lupaavasti. Aamuksi lupasi tänne -40 jolloin kyllä raapasen kuvan tänne.
Olis periaatteessa just kiva jos tänne eteläänki tulis tollanen oikeesti kunnon pakkanen! Yli 35 astetta alkaa jo aika kylmä olemaan.
Ei täälläkään tosin liian lämmin ole, -20 näytteli tänäänkin, huomenna varmaan enemmänkin.
koko päuivän melkein satanut hiljakseen lunta. pakkasta noin kymppi, mutta tulee aivan hirveen KYLMÄSTI. jääty käet lapasten sisällä ois pitäny laittaa nahkarukkaset vaan suposiolla
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Viimeks kaks viikkoa sitten on ollut alle 15 astetta pakkasta, mutta nyt romahti sitten -3 asteeseen! Ei kyllä oo mitään valittamista, tää ois just passeli hiihtolomasää! Mä en mitään järjettömiä pakkasia kaipaa, en todellakaan.