jee wilmaan tuli vieti taloutietokilpailusta 31.3!! haluan voittaa! yks luokkaki on pois pelistä ku 9f on luokkaretkellä vain 4 muuta luokkaa on minun tielläni esteenä :d
haluan rahhaaa..
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Yarmo kirjoitti:Pitihän se nyt arvata, jokseenkin alkaa epäilyttää että vetääkö noi tarkotuksella näin överiksi kaiken.
Ei, kyllähän sen nyt huomaa, että tosirakkautta on ilmassa. Molemminpuolinen vahva kunnioitus on selvästi havaittavissa esimerkiksi videoista, joissa Arto on kännissä ja Tuksu kertoo mitä on tapahtunut. Oih, ihana pari.
Eilinen Muhammed alias. Viktorin kanssa käyty keskustelu hymyilyttää seuraavan viikonkin. Parhaita paloja tässä 41min keskustelusta.
Kyseessä on siis keskustelu jonka kävin 15.3 mannen kanssa joka myi minulle koneen, jossa ilmeny noin kuusikymmentäkuusi eri vikaa.
Minä:Halo?
Muhammed: Moi! Mina voin sanoa sinulle suoraan että voit soittaa poliisi jos tahdo, minulla on menossa yksi oikeusjuttu erään miehen kanssa väärästä ilmiannosta. Hän on häviämässä taiston toisen asteen hovi-oikeudessa!
Minä: No moro. Vai niin, mie ihan soittelen missä on tämän koneen käyttöohje kirja ja ilmottelisin että tämä sinun täysin toimiva kone on rikki
Muhammed: Ei, kone ei ole rikki, minä testarin kone ennen lähetystä
Minä: Miksi sitten koneen startattua tietokoneeseen tulee Error joka kertoo että jokin komponentti puuttuu tai on viallinen?
Muhammed: Errori tulee jokaiseen koneeseen, koska akku on läpimätä
Minä: Aijaa, mehän sovittiin että laitat minulle uuden akun kun maksoin 15€ lisää tuosta
Muhammed: Ai, niinkö se oli? Ei, errori viittaa johonkin dvd -asema vikaan.
(koneessa ei ole edes CD asemaa, joten ei taia olla dvd asema vikaa)
Minä: Ethän sie nyt vittu voi myyä konetta täysintoimivana jos jokainen sanoo että koneesta puuttuu komponentteja tai ne on rikki
Muhammed: Ei, kone on täysin toimiva, mikään ei olla rikki.
Minä: No onhan se nyt rikki, kun sieltä tulee errori että jotain puuttuu tai on rikki joka estää mahdollisesti myös toisen ongelman kun mikään ohjelma ei asennu
Muhammed: Kone toimii täysin, minulla olla yksi Acer Aspire kone, 445 euro sinulle, vain sinulle.
Minä: Älä nyt mulle uutta konetta kauppaa, ku edellinenki on paskana
Muhammed: Kone ei ole paska, kone toimii jao on hyvä. Minulla menee hermot kun tuollaiset suomi kusipä mulkut valittaa joka asia
Minä: *vittumaista naurua
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Tänään tuli tehtyä sovinto parin todella hyvän kaverin kanssa. Oli tuossa jo pitemmän aikaa ollut riitaa, mutta nyt saatiin asiat lopulta sovittua ja ollaan taas hyviä kavereita. Se tuo aina hyvän fiiliksen, kun ei tarvitse riidoissa olla.
MOOI! kävinpä vähän vuokatissa ja voin sanoa että olipa ihanan hauskaa
kaks kauhun hetkeä koin mettäreiteillä, mutta niitä ei muistella
nyt harmittaa ku ens vuonna jonnekkin lukioon ja en pääse vuokattiin enää halvalla koulun kans
jee kevät mieli on täällä korkealla, ja koekin meni ihan jees koulussa Huomennakin taas kiva päivä: eka liikassa kivaa sulkapalloa, sitten kaks tuntia uskonnon alustuksen tekoa, ja sitt viel jotain enkkua vähän ja äikkää
nice, isnt it?