Feel your heart beat!
10. toukokuuta, eli vajaan kuukauden päästä on Euroviisut Saksassa Düsseldorfissa! Minä ainaski rakastan Euroviisuja, ja täällä nyt kaikken pitää ahkerasti keskustella niistä!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h65xXOVr ... re=related[/youtube]
Kaikkihan tietää Suomen kappaleen, Paradise Oskarin Da da dam, ja sen esitysvuoro on siis ekassa semifinaalissa paikalla kymmenen. Tota kappaletta on kehuttu ulkomailla ja täällä Suomessaki menestyjäksi, mutta aika usein on myös käyny et se ei mitää vaikuta, vaan loppupäähän jäähään, niinku esim. silloin vuonna 94 kun CatCat esitti Bye bye babyn! Mutta siis sanokaa mielipide suomen edustajasta, ja muidenkin maiden jos ootte kuunnellut. Tänne varmaan kirjotellaan enemmän sit toukokuun alussa.
Ja sitte pitää keskustella muutenki Euroviisuista!
Joo elikkäs mä oon lukenu netistä tosi paljo Euroviisuista ja lainanut kirjastosta Euroviisu-kirjoja. innostuin eukkareista vuonna 2005 vasta. En oo kuunnellut noita tämän vuotisia lauluja, kuuntelen sit mieluummin ekaa kertaa eukkareissa, koska jos ne on iha tylsiä, ni enhän mä jaksa kattoa Euroviisuja sitte itse euroviisupäivänä, jos mä ne oon jo kuullu :p
Paradise Oskar on hyvä, ja se pääsee finaaliin. Kaikki vertaa sitä viime vuoden Belgiaan, mutta toivottavasti se nyt ei estä Paradise Oskarin finskuun pääsyä, onhan se kuiteski ihan erilainen laulu!
Joo, mutta siis kilpailun aikataulu on seuraavanlainen:
1. semifinaali tiistaina 10.5
2. semifinaali torstaina 12.5
FINAALI lauantaina 14.5
Euroviisu-keskustelu alkakoon!