huhuhu, nyt oli kyllä sellanen luokkareissu, että oksat pois!
mä kerron nyt oikein tarkasti kaiken, vaikka ette te mitää ymmärrä meidän jutuista ;)
Kaikki lähti liikkeelee eilisaamusta. Oltiin ekana paikalla, ja vallattiin tietty takaosa bussista, jossa oli iso "sohva" ja pöytä. Meitä oli siel viisi, mä, Jonna, Sussu, Hilla ja Alisa. Siellä oli hyvä nukkua, ja mä istuin aika paljon siinä pöydällä. Karsua tietty syötiin ja juotiin limpparia ja sit oli ne jutut

"Heliiiiiiiii"
"Hei, tuollahan on se Särkänniemi, nyt ollaan jo perillä!" (pottupelto)
"Jaa, ideaparkikkin on tossa!" (lato)
"Joo, laskettiin Markon kans (matikan ope) eilen, et missä se on se Tornado. Eka mennään kymmenen askelta pohjoiseen, sit kerrotaan se piillä, ja jaetaan kahdella. Sit katotaan sen ympyrän tangentti ja kulma, ja kerrotaan koko roska viidellä. Sit vielä katotaan se erotus!"
"Oho, ajettiin vahingossa Tampereen ohi tänne Nuorgamiin.. :o No, pystetään teltta tänne, tästähän tulee hyvä retki!"
joo, noi kuulostaa nyt tosi lapsellisilta, mut oikeesti siel bussissa oli niiiiin hauskaa, et tiputtiin pöydältä eikä saatu henkeä ku naurettiin

Ja ei noita juttuja voiskaa ymmärtää tässä, niille on aina se tietty tilanne ja äänensävy ;)
Mut joo, tais tulla selväksi, et linja-autossa on tunnelmaa!
No, sit tultiin tampereelle, ja mentiin särkkikseen. Siel oli eka joitain laitteita kiinni, mut käytiin laitteissa, mut Tornaadon en menny

Trombiikaan en aluksi ollut menossa, mut nyt se on mun lempilaite!

Särkänniemen jälkeen lähtö hotellille. Siinä oliki sit lystiä

Se meidän "hotelli" oli n. tän meidän talon kokoinen valkonen röttelö. Kaikki oli silleen, et "jeee, päästään ihanaa hotelliin" Siel oli seinillä hometta, ja kaikilla aamulla iha nenät tukossa ja kurkku kipeenä ja nuhasena.
Mut oli sielki hauskaa.

Alisalla oli jalkapallo, ja potkittiin p-paikalla sitä, ja myöhemmin käytävällä. Sit siel oli venäläisiä, jotka oli saunasa, ja fiksuna tyttönä Hilla meni sinne pesuhuoneeseen sisälle. koska luuli sitä veeran huoneeksi. Siel oli vanhoja ukkoja kolme alasti seiso, ja hilla siinä kattoo "oho".. Seki oli hauskaa
Yö nukuttiin, ja sit ideaparkiin. voin esitellä mun typerät ostokset
Oon hullaantunut kangaskenkiin, ne on kivoja. Nyt on nää siniset Stadiumista, turkoosit, viinipunaset, harmaat ja harmaat. Kahdet harmaat.
sit oon joku hullu t-paita addiktim, en tajua miks ostin taas KUUS TEEPAITAA, enkä yhtää pitkähihasta. Kaikki sellasii värikkäitä.

Sit VARVASSANDAALIT, HIENOT SINISET KESÄKSI!!!!
Ja viel farkut. öö. ja karsua ;) Arnoldsilla söin ihanan tuplasuklaamuffinin

satakymmenen euroo oli rahaa, penniäkään jääny.. Ois ollu ihanaa jos ois ollu vaik kakssataa. Stadiumissa on IHANIA vaatteita!
Mut, paluumatka suju samoissa tunnelmissa kuin meno. Mahtavavuutta
Meil on ollu kolme vuotta ihana luokka, tulee ikävä!
Paras luokkaretki, parhaat jutut, uskokaa pois.. YSIEE!!