Kysy, me vastaamme
- CutCognac
- Kanta-asiakas
- Japp
- VIP
Re: Kysy, me vastaamme
Yks Johnny pitää saada takas aktiivijäseneksi armeijan jälkeen, meil on ikävä! ;D
Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- CutCognac
- Kanta-asiakas
- Japp
- VIP
Mitä voi tehdä jos kamera ei suostu laittaan kuvia koneelle? tol samalla johdolla aina laittanu, kotin nyt eriäkin, mut ei mitää. 

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Asiantuntijat ovat sitä mieltä, että ei auta kuin ostaa uusi tietokone :<Kesä-Japp kirjoitti:Mitä voi tehdä jos kamera ei suostu laittaan kuvia koneelle? tol samalla johdolla aina laittanu, kotin nyt eriäkin, mut ei mitää.
- Burnis
- VIP
Vika voi olla myös itse asiassa asunnossa, eli täytyy ostaa uusi asunto, jossa voi kameralta siirtää kuvia koneelle.Fooni kirjoitti:Asiantuntijat ovat sitä mieltä, että ei auta kuin ostaa uusi tietokone :<Kesä-Japp kirjoitti:Mitä voi tehdä jos kamera ei suostu laittaan kuvia koneelle? tol samalla johdolla aina laittanu, kotin nyt eriäkin, mut ei mitää.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Voisi auttaa jos selittäisit vähän tarkemmin. Tuleeko mitään virheilmoituksia yms.?Kesä-Japp kirjoitti:Mitä voi tehdä jos kamera ei suostu laittaan kuvia koneelle? tol samalla johdolla aina laittanu, kotin nyt eriäkin, mut ei mitää.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Japp
- VIP
ei tapahdu mitään
Tai kuuluu se ääni ku laittaa johdon ja kameran kiinni, ja kun ottaa pois, mut muuten ei tapahdu mitään

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
Siis vedestä känniin? Kuinka paljon vettä pitää juoda, että tulee humalaan?
-
- VIP
Veikkaisin että noin 2 desilitraa.jokuvaa3 kirjoitti:Siis vedestä känniin? Kuinka paljon vettä pitää juoda, että tulee humalaan?
- exa69
- pinse.
- Kanta-asiakas
Jos sulla on koneessa muistikortinlukija niin pistä vaan kortti siihen. Tai käynnistä kone uudelleen, kamera uudelleen, laita piuha eri kohtaan jne.. Mulla teki ton saman kun pistin muistikortin suoraan, poistin jostain tuolta laitehallinnasta sen käytöstä ja kohta taas toimi.Kesä-Japp kirjoitti:Mitä voi tehdä jos kamera ei suostu laittaan kuvia koneelle? tol samalla johdolla aina laittanu, kotin nyt eriäkin, mut ei mitää.
-
Voivatko mies ja nainen olla keskenään vain ystäviä?
-
- VIP
No ei todellakaan.kaihomieli kirjoitti:Voivatko mies ja nainen olla keskenään vain ystäviä?
- Enigma
- Valvoja
Näinkö on?Fooni kirjoitti:No ei todellakaan.kaihomieli kirjoitti:Voivatko mies ja nainen olla keskenään vain ystäviä?
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
-
- VIP
En ainakaan minä näe mitään muuta vaihtoehtoaEnigma kirjoitti:Näinkö on?Fooni kirjoitti:No ei todellakaan.kaihomieli kirjoitti:Voivatko mies ja nainen olla keskenään vain ystäviä?

- Japp
- VIP
Mul oli yläkoulussa monia tyttöjä kavereina.. Toivotaan et lukiossakin saan kamuja. Tyttöjä tai poikia ;D
Mut siis miksei vois
Mut siis miksei vois

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
No tottakai voi... älkää nyt olko tyhmiä 

-
Minun mielestäni nainen ja mies voivat olla keskenään vain ystäviä. Minä olen mies ja voisin kuvitella olevani naisen kanssa ystävä, siis ilman mitään "taka-ajatuksia" mitä tulee seksiin tai seurusteluun hänen kanssaan.Fooni kirjoitti:No ei todellakaan.kaihomieli kirjoitti:Voivatko mies ja nainen olla keskenään vain ystäviä?
- PSakari
- VIP
Ei sovi tässä kulttuurissakaihomieli kirjoitti:Minun mielestäni nainen ja mies voivat olla keskenään vain ystäviä. Minä olen mies ja voisin kuvitella olevani naisen kanssa ystävä, siis ilman mitään "taka-ajatuksia" mitä tulee seksiin tai seurusteluun hänen kanssaan.Fooni kirjoitti:No ei todellakaan.kaihomieli kirjoitti:Voivatko mies ja nainen olla keskenään vain ystäviä?