Melko karsean näköinen malliannos tuossa ylläolevassa keitoksessa.
Lacksuu ja Sucklaa... mössökarkki on ehkä huonoin idea ikinä, en aio maistaa. Mainonta varsin rivoa, "ime ite", vaikka kerääkin varmaan irtopisteitä joiltakin.
Hyi hyi hyi hyi hyi mä vihaan Atrian eines"pitsoja"... Maistuu muovilta tai joltain ja näyttää... no en sano mitään.
Jos on pakko vetää jotain sen tyyppistä niin Saarioinen on vaan niin paljon parempi. Tosin jauheliha on ainoa mikä yhtään menee.
Juustoa ja pippuria... hrrrhh..
Ja nuo Saarioisten ja Atrian mikropizzat ovat kyllä täyttä shaissea.
Tätä parempaa pakastepizzaa ei löydy mistään. Aivan ihanan makuistaahhh. Ainoa huono puoli on pieni koko, kun ne reunatkin paisuvat niin paksuiksi niin itse pizzaa ei sitten paljoa ole.
E: kuvaa etsiessä tuli niin kova himo tuohon, että taidan lähteä kohta nappaamaan kaupasta pari lättyä. ;D
Kaverit sanoo ES:ää paskaksi, mutta mielestäni se ei täysin paskaa ole. Sitä juo, jos ei parempaan satu varaa olemaan, mutta kyllä meikäläinen yleensä tämän juoman kaupan hyllyltä nappaa:
kaikki energiajuomat on alas miks niitä ees pitää juoda, jos tekee mieli jotain epäterveellistä juotavaa, ni miksei limua energiajuomat viel maistuuki pahalta ihmettelen sitäki ku jotku mun entiset luokkalaisetki osti joka päivä es.. JOKA PÄIVÄ
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Kyllä mulla ainaki monesti tekee mieli nimenomaan Red Bullia ennemmin kuin mitään limukkaa. Ei siis tee mieli energiajuomaa vaan Red Bullia. ;D Ja kyllähän se on vähän semmoiseksikin mennyt, että sitä ES ja Monsua ostetaan sen takia kun se on niin "trendikästä". Tuskinpa viime vuonnakaan meidän koululaiset seiskaluokkalaiset tytöt siitä eeässästä hirveästi tykkäsivät, mutta menivät massan mukana.
Reipas-Japp kirjoitti:no nehän onki hyviä, siis ne saarioisten.. eilen söin viimeksi sellasen, toooosi hyviä ja helppo valmistaa ku vähä aikaa vaa mikrossa.
Kannattaa kokeilla Billys pizzoja. Yhtä helppoja valmistaa, monta kertaa paremman makuisia.