Tuksu esiintyi Salkkareiden jaksossa "Pihlajakatulaiset tanssivat kaunottaren ja hirviön häitä", joka esitettiin ekan kerran 4.10.2007.Madsi kirjoitti:?Turska kirjoitti:Huomenna on tärkeä päivä, Tuksu Salkkareissa
Kesäuusinnat
- Burnis
- VIP
Re: Kesäuusinnat
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Hole
- VIP
Oliko Tuksu se hirviö? Ehehehe.Burnis kirjoitti:Tuksu esiintyi Salkkareiden jaksossa "Pihlajakatulaiset tanssivat kaunottaren ja hirviön häitä", joka esitettiin ekan kerran 4.10.2007.Madsi kirjoitti:?Turska kirjoitti:Huomenna on tärkeä päivä, Tuksu Salkkareissa
oksat pois
Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
- SönkköX
- Kanta-asiakas
Tuksu oli tänään salkkareissa, kuten myös Marttiina Aitolehti!
Mistäköhän Tuksun ja Maarrttiinaan löysivät kälättämään kentaurissa SEKSISEPOSTA!
R.I.P Aaro Vaalanne (ent. Vanala) 1966-2007.

R.I.P Aaro Vaalanne (ent. Vanala) 1966-2007.
Aaro ja Eero -fani
-
- Kanta-asiakas
Voisiko joku tänäänkin laittaa jakoon kesäuusintojen jaksot ? (:
Tänään tapahtui niin paljon kaikkee jännää, ja itse en päässyt katsomaan (eikä varmaan moni muukaan)
Kiitos etukäteen !
Tänään tapahtui niin paljon kaikkee jännää, ja itse en päässyt katsomaan (eikä varmaan moni muukaan)
Kiitos etukäteen !

-
- VIP
Mitäs kaikkea tänään sitten tapahtui? Aaro kuollut jo? Sepä surullista. Edelleenkin yksi sarjan tekijöiden suurimmista virheistä oli tappaa se hahmo.
- Hole
- VIP
Kyllä minä ainakin olin saanut tarpeekseni Aarosta. Tai ainakin siitä Aaro-Eero jutusta.allas kirjoitti:Mitäs kaikkea tänään sitten tapahtui? Aaro kuollut jo? Sepä surullista. Edelleenkin yksi sarjan tekijöiden suurimmista virheistä oli tappaa se hahmo.

oksat pois
- Burnis
- VIP
Aaro oli hahmona aivan loistava, mutta ei häntä olisi voitu enää oikein pitää millään keinoa sarjassa, ellei tuota Aaro/Eero-säätöä olisi jatkettu. Aaro ei olisi voinut enää olla "normaali" hahmo, koska hänen luonteensa oli jo kaikkien tiedossa.
Ja mahtoi kyllä olla Teemu Lehtilälläkin tekemistä, kun piti kuvitella itsensä vastanäyttelijäksi.
Ja mahtoi kyllä olla Teemu Lehtilälläkin tekemistä, kun piti kuvitella itsensä vastanäyttelijäksi.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Hole
- VIP
Tuo on kyllä totta, että Aaro oli hyvä hahmo, mutta se Aaro-Eero juttu alkoi mennä puuduttavaksi.
oksat pois
Omasta mielestäni tää Aaron paluu oli vielä ihan hyvä juttu, tietysti riippuen ihmisestä pitikö vai ei. Mielestäni se alkaa mennä jo mauttomaksi kun Laura alkaa luulemaan Eeroa Aaroksi, ei vain päästä tästä eteenpäin. Ja ei ole enää edes mielipidekysymys, vaan se kun Eero alkoi luulla Aaron olevan hengissä oli kyllä niin käsikirjoittajien mielikuvituksettomuutta kuin vain olla voi. Siinä ei ollut enää mitään järkeä.Hole kirjoitti:Kyllä minä ainakin olin saanut tarpeekseni Aarosta. Tai ainakin siitä Aaro-Eero jutusta.allas kirjoitti:Mitäs kaikkea tänään sitten tapahtui? Aaro kuollut jo? Sepä surullista. Edelleenkin yksi sarjan tekijöiden suurimmista virheistä oli tappaa se hahmo.
-
- Kanta-asiakas
Voiko joku laittaa jakoon ne keskiviikon jaksot ? (:
Tossa aikasemmin kysyin, mutta ei tullut vastauksia

- Burnis
- VIP
Laita tähän ne alkuperäiset esityspäivät, niin voin katsoa, onko ne minulla koneella.krrr kirjoitti:Voiko joku laittaa jakoon ne keskiviikon jaksot ? (:
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Jaksot on esitetty 4.-5.10.2007Burnis kirjoitti:Laita tähän ne alkuperäiset esityspäivät, niin voin katsoa, onko ne minulla koneella.krrr kirjoitti:Voiko joku laittaa jakoon ne keskiviikon jaksot ? (:
- Burnis
- VIP
Näyttäisi nuo minulla olevan, laitan tähän illan aikana linkit jaksoihin.krrr kirjoitti:Jaksot on esitetty 4.-5.10.2007Burnis kirjoitti:Laita tähän ne alkuperäiset esityspäivät, niin voin katsoa, onko ne minulla koneella.krrr kirjoitti:Voiko joku laittaa jakoon ne keskiviikon jaksot ? (:
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Okei, Kiitos sinulle todella paljon ! 

- Burnis
- VIP
4.10.2007
http://www.megaupload.com/?d=RCD7E3NF
5.10.2007
http://www.megaupload.com/?d=NK7Z9P7A
Ilmoita, jos eivät toimi. Toinen ainakin latautui vähän turhan nopeasti, joten en tiedä tuliko se oikein.
http://www.megaupload.com/?d=RCD7E3NF
5.10.2007
http://www.megaupload.com/?d=NK7Z9P7A
Ilmoita, jos eivät toimi. Toinen ainakin latautui vähän turhan nopeasti, joten en tiedä tuliko se oikein.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Molemmat jaksot toimivat loistavasti (:
-
- VIP
Jep jep, ei nuo Aaro-kuviot enää loppua kohden ollut sitä parasta Aaro-aikaa sarjassa, mutta kuitenkin olisi se hahmo voinut poistua jollain muullakin tavalla.Hole kirjoitti:Kyllä minä ainakin olin saanut tarpeekseni Aarosta. Tai ainakin siitä Aaro-Eero jutusta.allas kirjoitti:Mitäs kaikkea tänään sitten tapahtui? Aaro kuollut jo? Sepä surullista. Edelleenkin yksi sarjan tekijöiden suurimmista virheistä oli tappaa se hahmo.
Tänään sitten tämän kesän viimeiset uusinnat ja SGS. Raikasta.
-
- Kanta-asiakas
Dodiin! Tänään nähtiin sit viimeiset kesäuusinnat ja nyt on aika palata taas arkeen ja katsella "nyky salkkareita".
-
- Kanta-asiakas
Jep (: Ensi kesänä sitten lisää uusintoja taasGigantti kirjoitti:Dodiin! Tänään nähtiin sit viimeiset kesäuusinnat ja nyt on aika palata taas arkeen ja katsella "nyky salkkareita".

- SönkköX
- Kanta-asiakas
Näin kesäuusinnat päättyivät, seppo goes shakespeare parempi ku muistin 

Aaro ja Eero -fani