Tänään soitettiin kotona tänä vuonna ensimmäistä kertaa vanhoja kunnon jouluvinyylejä. Ihan kivahan niitä on kuunnella, mutta joulufiilistä ei vielä juurikaan ole. Lahjat on vielä ostamatta. Joulukuusi on ostettu jo pari päivää sitten.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Joululoma
tein veljen kans piparilinnan, mun mielestä tuli aika söötti, vähän noi saumat repsottaa ja katot on huonosti mut sitä oli hauska tehä =)
tänä iltana koristellaan kuusi, se on nyt sulamassa tuolla pesuhuoneessa.
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Kahdeksan maissa heräsin aamulla katsomaan Joulupukin kuumaalinjaa ja kinkkua tuli siinä samalla maistettua. Hetki sitten söin riisipuuroa luumukiisselillä. Näin on minulla lähtenyt jouluaatto käyntiin.
Viimeksi muokannut Luumukiisseli, 24.12.2011 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Hyvää joulua ja joulurahaa kaikille kivoille ihmisille !
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
aww aatto suurin lahja eli iPad on jo saatu, mutta nyt sain villasukat mummolta (hienot), haisuli-pyyhe, historia-lehti tilaus, 4 elokuvalippua, keittiötarvike, yrttikirja, oleskeluhousut... öö karsua =) namsnums ;)
aatto jatkuu ja joulu
- LÄHDEN THAIMAAHAN 14.12 JA OLEN SIELÄ 2 VIIKKOA!!!!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!"!
AI VASTA VUODEN PÄÄSTÄ?
joulupuuro tuolla valmistuu, ite en tietenkää syö ;)
mutta olipas ihana aatto yks parhaista. yks niistä 16 parhaasta aatosta
nyt syödään vaan suklaata ja karsua loppuloma ;D ja onhan synttäritki reilun viikon päästä.. nams