Mikä vituttaa
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Re: Mikä vituttaa
Muutto Kuopioon.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Kalakukkoa aamiaiseksi, lounaaksi ja päivälliseksi.Yarmo kirjoitti:Muutto Kuopioon.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Burnis
- VIP
Eihän täältä pääse koskaan kotiin. 
TJ 1348884

TJ 1348884
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- fakki
- Kanta-asiakas
ei tule kalaa, 6 tuntia ja tyhjät reput...
- Burnis
- VIP
Maihareilla on tosi rasittavaa kävellä/marssia. Painaa ihan pirusti oikeaan nilkkaan niin joutuu välillä lompsimaan ettei koskisi.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- fakki
- Kanta-asiakas
Rippiruusut pöllittiin kirkon kivimuurilta.
Olin valokuvauksessa ja sinä aikana viety =(
-
- Viesti:
Tämä lienee sitä kristillistä lähimmäisen rakkautta.fakki kirjoitti:Rippiruusut pöllittiin kirkon kivimuurilta.
- Luumukiisseli
- VIP
Ei tullut töitä vieläkään sieltä paikasta, jossa olin viime vuonna.
Tulipahan yritettyä.

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
-
- Viesti:
Ei kun uutta matoa koukkuun.Luumukiisseli kirjoitti:Ei tullut töitä vieläkään sieltä paikasta, jossa olin viime vuonna.Tulipahan yritettyä.
-
- Kanta-asiakas
fakki kirjoitti:Rippiruusut pöllittiin kirkon kivimuurilta.
Julmaa!!

Tää pisti myös hymyilyttämään ja naurattamaan xD
Varastaa nyt toisen ruusut...
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
<23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
- Burnis
- VIP
Helle + M05-palveluspuku täydellisenä + lippalakki + nahkavarsikengät = hiton kuuma.
Lisäksi vähän kipeä olo. Ei taida kuumetta olla, niin turha mennä veksiin valittamaan. No huomenna lääkärintarkastus, niin sit voi kertoa kaikki vaivansa.
Lisäksi vähän kipeä olo. Ei taida kuumetta olla, niin turha mennä veksiin valittamaan. No huomenna lääkärintarkastus, niin sit voi kertoa kaikki vaivansa.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Eilen tuli elisa viihde ja kaapelimodeemi hakenut jo 22h nettiä, soitettiin tuossa eilen vikapalveluun ja sanoivat että koittavat hoitaa asian kuntoon. Jos ei tiistaihin mennessä tapahdu mitään niin palautetaan sitten takaisin. Välttäkää elisa viihdettä, elisan/saunalahden muut laajakaistat on ihan hyviä mutta kaapelimodeemeista ei ole mihinkään.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
- fakki
- Kanta-asiakas
Olin koko kesän luullut, että meidän lätkäjengi lopetetaan/siirtyy kauemmas, joten en voi enään pelata. Noh niin kävikin ja sitten ajattelin, että turhaan mä treenaan kesällä, kun kumminkaan ole jengiä. No nyt oli tullu faijalle soitto ja mua pyydetty pelamaan B-Junioreihin eli vuoden vanhempiin. Ensi viikolla alkaa sitten jää ja meitsi ihan rapakunnossa
Nyt pitää treenata sit 2x päivässä, että pysyn mukana. Tuskin se kunto nyt on kumminkaan 3kk paljoa laskenut 

- Burnis
- VIP
Enpä muista, milloin olisi viimeksi ahdistanut näin paljon. Väsyttää ihan törkeästi, mutta en saa kuitenkaan nukuttua kunnolla. Ja muutenkin on tosi voimaton olo, eikä huvita tehdä mitään. Huomenna pitäisi sitten jaksaa palata kasarmille, mutta en millään tahtoisi.
TJ 159
TJ 159
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Luumukiisseli
- VIP
Meni taas nukkumiseksi tämä päivä töiden jälkeen. 

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- Burnis
- VIP
Flunssa jatkuu vieläkin, mutta kaiken muun kivan lisäksi tiistaina iski kunnon oksennustauti. Hiukka voimaton olo, kun ei moneen päivään oikein saanut syötyä mitään.
No yhden leiriyön sain sentään skipattua, mutta toiseksi päiväksi menin leirille ja unta tuli ainakin ruhtinaallinen yksi tunti viime yönä.
No yhden leiriyön sain sentään skipattua, mutta toiseksi päiväksi menin leirille ja unta tuli ainakin ruhtinaallinen yksi tunti viime yönä.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- fakki
- Kanta-asiakas
Joudun herämään aamulla 5.23, kun molemmat koirat hakkaavat väliporttia. Enkä voi heivata molempia pihalle, kun toinen noista karkaisi. Helvetti kun vituttaa, kun ei voi tunkea niitä tuonne makuuhuoneeseen, josta ei tulisi mtn ääniä. Mutta ei aina porukoiden pakko tunkea ton vitun aidan taakse.
Kaapissakin oli pelkkää paskaa, alkaa vitutta kun täällä ei ole ruokaa edes, kun mutsi on laihiksella
Kaapissakin oli pelkkää paskaa, alkaa vitutta kun täällä ei ole ruokaa edes, kun mutsi on laihiksella

-
- VIP
Tarkoituksena olisi hankkia uusi kännykkä saunalahden nettikaupasta ja hinta saisi olla max. 20€/kk. Minua kiinnosti mm. Nokia lumia 800, samsung galaxy note ja sony xperia P. Vaan kun helvetti lumiaan ja xperiaan menee vain microSIM ja note on liian iso
No, täytyy sitten varmaan ottaa galaxy S II.

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- Viesti:
Mikä siinä micro-simissä on vikana? Vaikka in anycase Lumia 800 kannattaa jättää hyllyyn pölyttymään.Samsungministeri kirjoitti:Tarkoituksena olisi hankkia uusi kännykkä saunalahden nettikaupasta ja hinta saisi olla max. 20€/kk. Minua kiinnosti mm. Nokia lumia 800, samsung galaxy note ja sony xperia P. Vaan kun helvetti lumiaan ja xperiaan menee vain microSIM ja note on liian iso![]()
![]()
-
- VIP
Olisi jo valmiiksi puhelinliittymä jossa netti mutta eihän sellainen käy kun siinä on normaali SIM.El Presidente kirjoitti:Mikä siinä micro-simissä on vikana? Vaikka in anycase Lumia 800 kannattaa jättää hyllyyn pölyttymään.Samsungministeri kirjoitti:Tarkoituksena olisi hankkia uusi kännykkä saunalahden nettikaupasta ja hinta saisi olla max. 20€/kk. Minua kiinnosti mm. Nokia lumia 800, samsung galaxy note ja sony xperia P. Vaan kun helvetti lumiaan ja xperiaan menee vain microSIM ja note on liian iso![]()
![]()