Mikä vituttaa

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
pelkkä Ministeri
VIP
VIP

Re: Mikä vituttaa

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Ei jumalauta mitä paskaa tuo wiin black ops on.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Larry
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Larry »

Tänään tuli tämän vuoden ensimmäinen myöhästyminen :(
Luumukiisseli
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Nukuin juuri ilmeisesti aika pitkät päikkärit. :alas:
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
wooze

Viesti Kirjoittaja wooze »

Alexi kirjoitti:Salkkarit ei tuu. :alas:
juuri se. maikkari kusee
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

allas kirjoitti:
wooze kirjoitti:
Alexi kirjoitti:Salkkarit ei tuu. :alas:
juuri se. maikkari kusee
Jeps, ei kannata olla elämässä muuta kuin salkkarit. ;)

Itseäni tällä hetkellä enemmän kuin mikään muu vähään aikaan, ihmiset joihin ei tunnu saavan mitään yhteyttä. Kenellä täysijärkisellä menee esim. 2vrk vastata viesteihin?
No itselleni on tullu semmonen tapa, ettei vastaa melkeen ikinä viesteihin ellei lähettäjällä ole oikeaa asiaa... vaikka se kysyisikin mult jtn, niin mä en vastaa mitään jos asia ei tälle kuulu mutta en vastaa semmosiin kysymyksiin niinku "mitä kuuluu tai mitä meinaat tehdä" kun jos haluaa hengata mun kanssa niin miksei suoraan tule asiaan kun pitää ensiksi juorua toisten asioista ja udella mun henk. kohtasista asioista ennen ku pyytää oikeasti ulos. On se hyvää parannusta,että säästää jopa saldoa (Y)
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Larry
VIP
VIP

Kipeänä, paskaa, paskaa, paskaa -.- :( :( :(
Lisää buranaa naamaan vaan voi vittu
siiri666

Viesti Kirjoittaja siiri666 »

vituttaa kun saan unta joka toinen yö.
aina ei voi voittaa.
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viesti:

vituttaa kun luulee, että viikonloppu on alkanut niin saisi rauhassa nukuttua aamun yli, mutta mun siskonlasten pitää joka vkl tulla yöksi ja sitten kun ne herää varhain aamulla kun mä olen viel nukkumassa niin ne availee mun huoneen ovea ja lähtee sitten karkuun eikä ikinä laita sitä kiinni vaikka ilmastointi on päällä mun huoneessa ja sitten se viilennys karkaa samalla ovea avatessa... -.- keksin juuri äsken idean, jolta välttyisi oven raiskaamisesta: siirsin pöydän sen eteen, saapas nähdä tehoaako tämä munlaiselle aamu-uniselle.

siiri666

Viesti Kirjoittaja siiri666 »

Wunderbaum kirjoitti:vituttaa kun luulee, että viikonloppu on alkanut niin saisi rauhassa nukuttua aamun yli, mutta mun siskonlasten pitää joka vkl tulla yöksi ja sitten kun ne herää varhain aamulla kun mä olen viel nukkumassa niin ne availee mun huoneen ovea ja lähtee sitten karkuun eikä ikinä laita sitä kiinni vaikka ilmastointi on päällä mun huoneessa ja sitten se viilennys karkaa samalla ovea avatessa... -.- keksin juuri äsken idean, jolta välttyisi oven raiskaamisesta: siirsin pöydän sen eteen, saapas nähdä tehoaako tämä munlaiselle aamu-uniselle.

munalukko ja tai joku vastaava sisältä suljettava oveen nii eipä tuu häiritsee. :D
tommonen herätys on kauhee! :( :( :( :( nim. kokemusta
aina ei voi voittaa.
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viesti:

siiri666 kirjoitti:
Wunderbaum kirjoitti:vituttaa kun luulee, että viikonloppu on alkanut niin saisi rauhassa nukuttua aamun yli, mutta mun siskonlasten pitää joka vkl tulla yöksi ja sitten kun ne herää varhain aamulla kun mä olen viel nukkumassa niin ne availee mun huoneen ovea ja lähtee sitten karkuun eikä ikinä laita sitä kiinni vaikka ilmastointi on päällä mun huoneessa ja sitten se viilennys karkaa samalla ovea avatessa... -.- keksin juuri äsken idean, jolta välttyisi oven raiskaamisesta: siirsin pöydän sen eteen, saapas nähdä tehoaako tämä munlaiselle aamu-uniselle.

munalukko ja tai joku vastaava sisältä suljettava oveen nii eipä tuu häiritsee. :D
tommonen herätys on kauhee! :( :( :( :( nim. kokemusta
meil on ollu tosi monta vuotta sitten kahvalukkoja tässä talossa mutta ei olla koskaan tarvittu sitä ja nyt mä ehkä mietinkin että voisko pyytää yhen iskältä jospa sillä olis vielä semmosii.

Japp
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Japp »

hmph, mua ärsyttttttttäää kaikki nyt! en jaksa mennä kouluun, haluan vaan nukkua... ei oo ollu kovin kiva vappu. Tai siis on silleen et oon nähny taas siskoo ja sen miestä mut muute aika tylsä. ja sääkin on masentavän kylmä, äsken sato räntää -.-
onneks kohta on kesä.

ps. yapsu, kohta tulee kanat takas ;)
Suomi-Japp-Suomi
Leona Rambo Ekku Iivo Oiva

We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Laatikko
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Kuva
Rupes vaan yhtäkkiä niin vituttaa. Kaiken lisäksi en osaa piirtää ja vittu ny. Ja hra pioneeri lähti taas Vekaralle ja äh.
Japp
VIP
VIP

Kysyin saksan opelta minkä numpan saan saksuliinista, ja se sano et saan jonku KASIN! MITÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN?!
Se sano et ysiluokka ei painotu, vaan lasketaan vaan kasin ja ysin keskiarvo.
no,

9+9+8+8= 34:4= 8,5 valitsin rambovärin koska se on niin söpö väri (;

niin, ja se laskee sen alas päin? hei haloo, oot ite kehunu mun tuntiaktiivisuutta monasti, vihko on kuulemmas esimerkillinen, aina teen läksyt ja kaiken mitä tunnilla sanotaan? ärsyttää! :D ja siks toi virnu koska oon niin typerä ku valitan joka asiasta ku ei tolla numerolla oo ees mitää merkitystä.. paitsi se et haluisin hyvän tokarin.. no se on kyl hyvä, muttei mulle mikää oo tarpeeksi hyvää :/
tän päivän kulutan lukemalla kirjaa jonka lainasin, syömällä paljon suklaata ja käymällä kävelylyllä.. ja katsomalla telkkua.. eli siis kaikkea ihanaa ja rentouttavaa, et unohan tän kamalan vääryyden! :D

huomenna on pesistä liikasta, mut ei se nyt haittaa niin paljo. En tykkää siitä enkä saa palloa kiinni enkä osu siihen, ja yleensä stressaan jotaki pesäpallooki aika paljo, mut en jaksa nyt tällä kertaa :) en osaa, ei tarvi osata kaikkee, PISTE. osaan mä jotaki muuta paremmin ku liikuntaa.. esim just ranskaa ja enkkua ja ruottia ja muita lukuaineita.. ja saksaa.. HYVÄSTI.. en kiitettävästi.. :D
Suomi-Japp-Suomi

Turksa, Japp, Burnis
Laatikko
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Pääkipu kahvinpuutoksen takia. :C
tann

Viesti Kirjoittaja tann »

Tietämättömyys. En tiedä mistään mitään enkä varmaan tule hetkeen tietämäänkään.
Olen myös valvonut 15h, eikä ees oikeastaan väsytäkkään, vaikka pitäisi :(
Larry
VIP
VIP

1: omien jälkien siivoaminen kuuluu tehtäviin /HM

Joo haista paska!
JA argh miks taa mun kone on seonnu, ei osaa laittaa kysymysmerkkia eika aata tai oota eika tuplapistetta !!!!!!!!!!!@ >*
Japp
VIP
VIP

heh mullekki käy joskus silleen et en voi tehä : enkä ? :D
painan aina jottain väärräää :(
Suomi-Japp-Suomi

Turksa, Japp, Burnis
2Pac

Viesti Kirjoittaja 2Pac »

Vitun mainoskatkot salkkareiden aikana !!!!!!!!!!!!! :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis:
Luumukiisseli
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Luumukiisseli »

Ottaa vähän päähän, kun nyt on elämässä sen verran kiireellinen aikakausi meneillään, että joitakin asioita jää tekemättä. Kyllä se vaan niin on, että seuraavan puolentoista kuukauden aikana en pysty käymään ismolaitela.com:ssa yhtä paljon kuin olen normaalisti käynyt. Yritän kuitenkin joka päivä poiketa täällä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen

Tästä se lähtee.
30euroa
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja 30euroa »

2Pac kirjoitti:Vitun mainoskatkot salkkareiden aikana !!!!!!!!!!!!! :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis: :pesis:
Aivan.. varsinkin euron juusto mölinämainos. Kehareitten keksimiä (anteeksi ei ole tarkoitus loukata kehitysvammaisia) monet mainokset, todennäkösesti :alas:
Paketti hiivaa, sokeria kuutisen kiloa. Tekijälle paljon iloa.
Vastaa Viestiin