Mikä vituttaa
-
- VIP
Re: Mikä vituttaa
Ei jumalauta mitä paskaa tuo wiin black ops on.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- VIP
Tänään tuli tämän vuoden ensimmäinen myöhästyminen 

- Luumukiisseli
- VIP
Nukuin juuri ilmeisesti aika pitkät päikkärit. 

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
-
juuri se. maikkari kuseeAlexi kirjoitti:Salkkarit ei tuu.
- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
No itselleni on tullu semmonen tapa, ettei vastaa melkeen ikinä viesteihin ellei lähettäjällä ole oikeaa asiaa... vaikka se kysyisikin mult jtn, niin mä en vastaa mitään jos asia ei tälle kuulu mutta en vastaa semmosiin kysymyksiin niinku "mitä kuuluu tai mitä meinaat tehdä" kun jos haluaa hengata mun kanssa niin miksei suoraan tule asiaan kun pitää ensiksi juorua toisten asioista ja udella mun henk. kohtasista asioista ennen ku pyytää oikeasti ulos. On se hyvää parannusta,että säästää jopa saldoa (Y)allas kirjoitti:Jeps, ei kannata olla elämässä muuta kuin salkkarit. ;)wooze kirjoitti:juuri se. maikkari kuseeAlexi kirjoitti:Salkkarit ei tuu.
Itseäni tällä hetkellä enemmän kuin mikään muu vähään aikaan, ihmiset joihin ei tunnu saavan mitään yhteyttä. Kenellä täysijärkisellä menee esim. 2vrk vastata viesteihin?
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10
jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
-
- VIP
Kipeänä, paskaa, paskaa, paskaa -.-

Lisää buranaa naamaan vaan voi vittu

Lisää buranaa naamaan vaan voi vittu
- siiri666
- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
vituttaa kun luulee, että viikonloppu on alkanut niin saisi rauhassa nukuttua aamun yli, mutta mun siskonlasten pitää joka vkl tulla yöksi ja sitten kun ne herää varhain aamulla kun mä olen viel nukkumassa niin ne availee mun huoneen ovea ja lähtee sitten karkuun eikä ikinä laita sitä kiinni vaikka ilmastointi on päällä mun huoneessa ja sitten se viilennys karkaa samalla ovea avatessa... -.- keksin juuri äsken idean, jolta välttyisi oven raiskaamisesta: siirsin pöydän sen eteen, saapas nähdä tehoaako tämä munlaiselle aamu-uniselle.
- siiri666
Wunderbaum kirjoitti:vituttaa kun luulee, että viikonloppu on alkanut niin saisi rauhassa nukuttua aamun yli, mutta mun siskonlasten pitää joka vkl tulla yöksi ja sitten kun ne herää varhain aamulla kun mä olen viel nukkumassa niin ne availee mun huoneen ovea ja lähtee sitten karkuun eikä ikinä laita sitä kiinni vaikka ilmastointi on päällä mun huoneessa ja sitten se viilennys karkaa samalla ovea avatessa... -.- keksin juuri äsken idean, jolta välttyisi oven raiskaamisesta: siirsin pöydän sen eteen, saapas nähdä tehoaako tämä munlaiselle aamu-uniselle.
munalukko ja tai joku vastaava sisältä suljettava oveen nii eipä tuu häiritsee.

tommonen herätys on kauhee!

aina ei voi voittaa.
- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
meil on ollu tosi monta vuotta sitten kahvalukkoja tässä talossa mutta ei olla koskaan tarvittu sitä ja nyt mä ehkä mietinkin että voisko pyytää yhen iskältä jospa sillä olis vielä semmosii.siiri666 kirjoitti:Wunderbaum kirjoitti:vituttaa kun luulee, että viikonloppu on alkanut niin saisi rauhassa nukuttua aamun yli, mutta mun siskonlasten pitää joka vkl tulla yöksi ja sitten kun ne herää varhain aamulla kun mä olen viel nukkumassa niin ne availee mun huoneen ovea ja lähtee sitten karkuun eikä ikinä laita sitä kiinni vaikka ilmastointi on päällä mun huoneessa ja sitten se viilennys karkaa samalla ovea avatessa... -.- keksin juuri äsken idean, jolta välttyisi oven raiskaamisesta: siirsin pöydän sen eteen, saapas nähdä tehoaako tämä munlaiselle aamu-uniselle.
munalukko ja tai joku vastaava sisältä suljettava oveen nii eipä tuu häiritsee.![]()
tommonen herätys on kauhee!![]()
![]()
![]()
nim. kokemusta
- Japp
- VIP
hmph, mua ärsyttttttttäää kaikki nyt! en jaksa mennä kouluun, haluan vaan nukkua... ei oo ollu kovin kiva vappu. Tai siis on silleen et oon nähny taas siskoo ja sen miestä mut muute aika tylsä. ja sääkin on masentavän kylmä, äsken sato räntää -.-
onneks kohta on kesä.
ps. yapsu, kohta tulee kanat takas ;)
onneks kohta on kesä.
ps. yapsu, kohta tulee kanat takas ;)
Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Laatikko
- VIP

Rupes vaan yhtäkkiä niin vituttaa. Kaiken lisäksi en osaa piirtää ja vittu ny. Ja hra pioneeri lähti taas Vekaralle ja äh.
- Japp
- VIP
Kysyin saksan opelta minkä numpan saan saksuliinista, ja se sano et saan jonku KASIN! MITÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN?!
Se sano et ysiluokka ei painotu, vaan lasketaan vaan kasin ja ysin keskiarvo.
no,
9+9+8+8= 34:4= 8,5 valitsin rambovärin koska se on niin söpö väri (;
niin, ja se laskee sen alas päin? hei haloo, oot ite kehunu mun tuntiaktiivisuutta monasti, vihko on kuulemmas esimerkillinen, aina teen läksyt ja kaiken mitä tunnilla sanotaan? ärsyttää!
ja siks toi virnu koska oon niin typerä ku valitan joka asiasta ku ei tolla numerolla oo ees mitää merkitystä.. paitsi se et haluisin hyvän tokarin.. no se on kyl hyvä, muttei mulle mikää oo tarpeeksi hyvää 
tän päivän kulutan lukemalla kirjaa jonka lainasin, syömällä paljon suklaata ja käymällä kävelylyllä.. ja katsomalla telkkua.. eli siis kaikkea ihanaa ja rentouttavaa, et unohan tän kamalan vääryyden!
huomenna on pesistä liikasta, mut ei se nyt haittaa niin paljo. En tykkää siitä enkä saa palloa kiinni enkä osu siihen, ja yleensä stressaan jotaki pesäpallooki aika paljo, mut en jaksa nyt tällä kertaa
en osaa, ei tarvi osata kaikkee, PISTE. osaan mä jotaki muuta paremmin ku liikuntaa.. esim just ranskaa ja enkkua ja ruottia ja muita lukuaineita.. ja saksaa.. HYVÄSTI.. en kiitettävästi.. 
Se sano et ysiluokka ei painotu, vaan lasketaan vaan kasin ja ysin keskiarvo.
no,
9+9+8+8= 34:4= 8,5 valitsin rambovärin koska se on niin söpö väri (;
niin, ja se laskee sen alas päin? hei haloo, oot ite kehunu mun tuntiaktiivisuutta monasti, vihko on kuulemmas esimerkillinen, aina teen läksyt ja kaiken mitä tunnilla sanotaan? ärsyttää!

tän päivän kulutan lukemalla kirjaa jonka lainasin, syömällä paljon suklaata ja käymällä kävelylyllä.. ja katsomalla telkkua.. eli siis kaikkea ihanaa ja rentouttavaa, et unohan tän kamalan vääryyden!

huomenna on pesistä liikasta, mut ei se nyt haittaa niin paljo. En tykkää siitä enkä saa palloa kiinni enkä osu siihen, ja yleensä stressaan jotaki pesäpallooki aika paljo, mut en jaksa nyt tällä kertaa

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Laatikko
- VIP
Pääkipu kahvinpuutoksen takia. :C
-
Tietämättömyys. En tiedä mistään mitään enkä varmaan tule hetkeen tietämäänkään.
Olen myös valvonut 15h, eikä ees oikeastaan väsytäkkään, vaikka pitäisi
Olen myös valvonut 15h, eikä ees oikeastaan väsytäkkään, vaikka pitäisi

-
- VIP
1: omien jälkien siivoaminen kuuluu tehtäviin /HM
Joo haista paska!
JA argh miks taa mun kone on seonnu, ei osaa laittaa kysymysmerkkia eika aata tai oota eika tuplapistetta !!!!!!!!!!!@ >*
Joo haista paska!
JA argh miks taa mun kone on seonnu, ei osaa laittaa kysymysmerkkia eika aata tai oota eika tuplapistetta !!!!!!!!!!!@ >*
- Japp
- VIP
heh mullekki käy joskus silleen et en voi tehä : enkä ? 
painan aina jottain väärräää

painan aina jottain väärräää

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
Vitun mainoskatkot salkkareiden aikana !!!!!!!!!!!!!

- Luumukiisseli
- VIP
Ottaa vähän päähän, kun nyt on elämässä sen verran kiireellinen aikakausi meneillään, että joitakin asioita jää tekemättä. Kyllä se vaan niin on, että seuraavan puolentoista kuukauden aikana en pysty käymään ismolaitela.com:ssa yhtä paljon kuin olen normaalisti käynyt. Yritän kuitenkin joka päivä poiketa täällä.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- 30euroa
- Kanta-asiakas
Aivan.. varsinkin euron juusto mölinämainos. Kehareitten keksimiä (anteeksi ei ole tarkoitus loukata kehitysvammaisia) monet mainokset, todennäkösesti2Pac kirjoitti:Vitun mainoskatkot salkkareiden aikana !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Paketti hiivaa, sokeria kuutisen kiloa. Tekijälle paljon iloa.